nellie sa for siden:
Hva vil DU takke kroppen din for?? Hva er du glad i ved den?
nellie sa for siden:
Hva vil DU takke kroppen din for?? Hva er du glad i ved den?
Nike sa for siden:
At den klarte å bære fram, og føde, min fantastiske, vidunderlige sønn! Min takknemlighet er grenseløs.
nellie sa for siden:
JEG vil takke kroppen min for at den er frisk!
Fader så rask den kan være, hvis den bare vil!
Og for at jeg har kiloene mine plassert på de beste stedene,
Rumpa, hoftene og puppene:
THÆNK you, mr body!!
Kroppen min hjelper meg med å stå opp hver dag. Det er jo en bragd i segselv innimellom! Hodet sier NEINEINEI, men kroppen sier JO!
Den sier alltid i fra når jeg gjør noe som ikke er bra for den!
ÆRLIGHET er noe jeg setter stort her i verden se, og der er kroppen min utroooolig flink av seg!
Den er med på stortsett ALT! Utrolig medgjørlig er den.
Nå skal kroppen min bære meg ut av døra og til sykkelbutikken og det må jeg bare si et svæææææææært TAKK og AMEN for!
:heia: kroppen!:klem:
Solstråle sa for siden:
Jeg vil takke kroppen min for at den klarer å holde ut med meg uten å bryte helt i sammen... Jeg lover å skjerpe meg og begynne å behandle den bedre. My body is my tempel burde vel være en passende filosofi å leve etter :)
Så er jeg evig takknemlig for at den har klart å bære frem, og sette til verden mine to flotte jenter. :D
nellie sa for siden:
I dag vil jeg takke kroppen for at den skal være med meg på sykkeltur etterpå:D
Heia kroppen liksom!!!
Prepare for a nice ass!!
Anne sa for siden:
:D Sykkelbukse for å hjelpe kroppen litt? God tur!Tuppen sa for siden:
jeg vil bare takke kroppen for at den klarer mer enn jeg selv tror.... blir stadig mer overrasket over kroppen jeg....
nellie sa for siden:
kroppen er pretty amazing!!!
verdens smarteste omtrent
blåbær sa for siden:
Jeg vil takke kroppen min for at den holder seg gående! Jeg har et helt utrolig immunforsvar, som jeg ikke selv forstår! En liten forkjølelse er borte neste dag, uansett!
Aline sa for siden:
Jeg takker kroppen min for at den er så vakker om dagen :love:
Jeg blir helt forelska, jeg :love:
Photobscura sa for siden:
Jeg har sexappeal om dagen, en sprø mann jeg kjenner sa til meg i dag "I'm in love with your boobs" i dag da jeg traff han på gata :w00t: Hohoho, takk fine kroppen, for at du er så fiiiin!
nellie sa for siden:
De siste dagene så har jeg godtatt kroppen min for det den er. Og da blir den bare enda finere! Rart liksom..
Føler meg fin og flott og jeg er ikke tjukk, sånn som jeg har trodd i alle år:D
Og det finnes faktisk andre folk enn jeg som synes at kroppen min er attraktiv!:spent:
Aline sa for siden:
Såååå flott :love:
Jeg har også en faboulus kropp for tiden :D (men stavingen min er det verre med :D)
:heia:
nellie sa for siden:
Må ikke stave for mye:p da blir vi FOR fine liksom!! ajaj.
det er ikke trygt
Enid sa for siden:
Jeg vil takke kroppen min for at den har hjulpet meg fra syk til frisk! :klem: på gode, flinke og samarbeidsvillige kroppen
Hyper sa for siden:
Jeg vil takke kroppen min for at den fortsatt er der jeg...Etter at jeg har neglisjert den, slengt dritt til den i speilet hver dag, og hata den i alle år....
Det gjør jeg ikke lenger;)
Enid sa for siden:
Åå Hyper! :love:
Photobscura sa for siden:
:klem: Dette var godt å lese :)
nellie sa for siden:
YEAH!! go hyper, sier jeg da!!
Amazing:love:
Ninetter sa for siden:
Jeg vil takke kroppen min for at den finnes der under hodet mitt:o Uten den kunne jeg ikke gjort tingene jeg elsket, eller kjærtegnet de jeg er glad i.. uten kroppen finnes ikke jeg, uten kroppen finnes ikke mine følelser mot de jeg elsker..:rolleyes::o
Jeg vil takke kroppen min fordi den gir meg mulighet til å elske min neste..:rolleyes::o
Klissete, men kroppen min er fantastisk uansett om jeg hater hvordan den ser ut, jeg elsker kroppen min!^^:o
nellie sa for siden:
Ernte no klissete med det!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.