Har brukt dette forumet en god stund, og bladd meg igjennom uttallige gode oppskrifter, men har egentlig savnet en stor "kokebok" med alle oppskriftene.
Fant også ett innlegg der det diskuteres om en kokebok med oppskriftene.
Da jeg reiser mye i jobbe min, og er uten internett storde deler av tiden, bestemte jeg meg for å lage nettopp en slik bok, som jeg enkelt kan ta med meg.
Så de siste dagene har jeg bladd meg gjennom så og si alle oppskriftinleggene her og plukket ut rundt 200 forskjellige oppskrifter og samlet de alle sammen i ett dokument.
Tenkte at det sikkert er flere som har lyst på en slik kokebok også. :D
Men måtte engentlig bare gjøre det, da jeg reiser utenlands på søndag.
Gikk på ketolyse i fjor også, men det endte heller dårlig da jeg ikke er flink nok til å spise riktig mat på disse reisene. Forhåpentligvis skal jeg klare det bedre denne gangen:cool:
Utrolig bra! :stortsmil En sånn samling har jeg også tenkt på. Og nå har d gjort jobben.Tusen takk for at du deler det med oss andre:klem:Den er nå lagret på maskinen :)
Hehe... de ble visst 92 sider!! :eek: Men svart bare da, så det går fint. tenker dette blir suverent jeg. Har ikke fått satt de i perm ennå, men det skal jeg gjøre.
Genialt altså. Jeg kan ikke ha dem på dataen, springer ikke dit å leser når jeg skal lage mat nei ;)
Du er helten min :)
Har også tenkt på å fått samlet alt i ett, og fått system på det! Og det har du nå gjort for meg :) Må si jeg ble varm om hjertet da jeg åpnet dokumentet og så hvor ryddig og fint og representativt det var!! Gjett om denne skal ligge på kjøkkenbenken!!
Ha en fortreffelig tur du o hellige deg!! Hehe..
:D:):D:)weeeee weee weeee
Herregud, nå ble jeg glad!!!!!!:D
Denne var jo helt perfekt for meg nå!! Er så matlei og lei av å tråle rundt etter nye oppskrifter... TUSEN TUSEN TAKK FOR AT DU DELER DENNE, helt faktastisk!!!:D:D
Tusen tusen takk!!!! For en fantastisk jobb du har gjort. Dette skal jeg printe ut og sette i ringperm så har jeg en kokebok til kjøkkenet uten å måtte ha med laptopen hver gang jeg vil lage noe nytt:):):):)
Wow, jeg er imponert! Tusen takk for at du har gjort den store jobben... da er det bare å få kjøpt litt nytt blekk og flere ark og printe ut herligheten :D
Til alle deres som skal printe, når den ligger på maskin er den søkbar, det er den ikke på papir... ;) Lagre den på desktopen, og print ut de oppskriftene dere trenger.
Men det er jo mye mer tungvint å bla... Jeg hater papirutskrifter :o Kjenner hårene i nakken reise seg når folka på jobben printer ut ting for å lese det... :D
OpenOffice er en gratis office pakke som er kjempefin, og kan lese alle vanlige filer. lastes ned fra no.openoffice.org/[url="http://www.openoffice.com"][/url]
Har lagt til enda en oppskrift til dette heftet jeg.
Hannas eplekake som skal lages i morgen.
:ja:
Ble oppskrift nr. 93 i den nye lavkarbo-permen min. :D
Dette var virkelig bra!!! Jeg sitter her og lager min egen - har brukt et par dager nå på å samle oppskrifter jeg har funnet rundt omkring og lage min egen "kokebok". Og så kommer jeg over denne tråden her :))))
Kjempefin samling!
Jeg har kontinuerlig det siste 1,5 året printet ut oppskrifter og satt i perm når det kommer noe jeg synes høres godt ut og jeg bruker den nesten hver dag faktiskt.
Hadde det ikke vært mulig å faktiskt trykke og lage en lavkarbo-kokebok med oppskrifter herifra til inntekt til drift av forumet??
I Sverige kommer det jo stadig nye lavkarbo - kokebøker så en Norsk en er virkelig på sin plass. :) Det er jo et medlem her fra Lille-måne vet jeg i hvertfall..
Dessuten skulle jeg ønske at Nannah ga ut en egen kokebok for hun har så gode oppskrifter :)
Sååå fint! Tusen takk for det! Jeg er nybegynner og strever litt i jungelen,- hva er lurt og ikke lurt å spise;) ! Nå blir det atskillig enkelere! Takk for det!
Mvh Berit
Ser at din kostholdsfilosofi er skaldeman. Da er det mange av oppskriftene oppi her du ikke kan bruke, bare så du er advart. Dette er vel mer Fedon eller noe?
Det er ganske variert fra de fleste retningene tror jeg. Så man bør ha tunge litt rett i munnen på de man velger ja :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.