:( Hei!
Dette er 6 dagen min på Ketolysekuren og jeg har følt meg litt sjelven og litt "bommull" i hodet i dag. Jeg startet dagen med en kopp kaffe som jeg ellers aldri drikker og regnet med at det var kofeinsjokket som gjorde det, men det har vedvart hele dagen.
Noen som har opplevd det samme, og i så fall hvor mange dager kan man ha det slik før det går over. Har lest i boken at man kan kjenne ubehag ett noen dager på kur.
Må nevne at jeg spiser alle vitaminene som er anbefalt og at jeg også spise rmasse grønnsaker hver dag.
Det positive er at jeg har gått ned hele 2,3 kg på 5 dager og hele 6 cm rundt midjen (trodde ikke mine egne øyne da jeg målte meg i går:p)
Godt å høre at andre også har hatt det slik.
Jeg leste i boken om kuren og der står det at det er vanlig at man kan føle litt ubehag og slapphet de 2 første ukene, men at det går over. Da er det bare å holde ut og bite tennene sammen ;).
Føler meg bedre i dag, men merker at jeg er litt tappet for energi... Jeg tok meg en times gåtur i lunchen i dag - her er det nemlig tillatt å trene 2 timer i arbeidstiden - og jeg klarte ikke å holde samme tempo som jeg ellers gjør. En god gåtur ble det uansett :p.
I morgen tidlig er det veien, for da har jeg gått på kuren i 1 uke :D.
Rapport følger :D.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.