< Tilbake til oversikten

Fra ketolyse til fedon

Petronella sa for siden:

Jeg har nå hatt en uke på "vanlig" kosthold ( og uten pc ), veldig ufrivillig men likevel. resultatet er et par kilo opp:hylgrine:
Jeg må desverre nå gå over på fedon eller generell lavkarbo. Jeg sier desverre fordi jeg har vært så utrolig fornøyd med ketolyse, og nå kan jeg mye om ketolyse, så jeg har ikke lyst til å endre noe, men er nødt.
Har lest litt her inne om fedon nå, og venter på bøker. Men jeg er redd jeg fyker opp i vekt hvis jeg plutselig øker karbene opp mot fedon-kosthold. Og jeg er jo vant til å pøse på med fett i alle slags former - så nå er jeg litt bekymra for at jeg dummer meg ut :o I og med at jeg må kutte ut ketolyse ganske umiddelbart men absolutt ikke ønsker å gå tilbake til "gammelt" kosthold, er fedon et alternativ som jeg skal kunne fortsette med.
Hvordan gjør jeg denne overgangen så smidig og riktig som mulig? Hadde satt kjempepris på råd og hjelp da jeg virkelig er i beita her nå...... :)

Torkil sa for siden:

Hei
Prøv å les boken "Etter slanekuren" det er ganerell lavkarbo på en enkel måte tiltenkt de som har slanket seg med ketolysekuren eller for den del andre slankekurer.
Lykke til
Torkil:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.