< Tilbake til oversikten

Mitt fjell

Kristian sa for siden:

[font=Times New Roman][/font]
Dette fjellet pleier jeg å sykle opp på.:eek: ;)

Fedonisten sa for siden:

.....rart navn på et fjell.....:p

magdalena sa for siden:

Hmm....:confused:

Summer sa for siden:

gleder meg til å se fjellet :)

Fedonisten sa for siden:

Jeg skal på fjellet i oktober en gang - hmmmm..... er det på samme sted tro? Finnes det kart over området? :)

Carbokiller sa for siden:

Gleder meg til å se fjellet ditt som jeg har hørt så mye om!

Kristian sa for siden:

Nå gir jeg opp, jeg får ikke til å legge ut bilde på nettet.:( Noen som har noen tips om hvordan jeg kan gjøre det. :o

Fedonisten sa for siden:

Vet du hva? Jeg vil faktisk veldig gjerne se fjellet ditt - selv om jeg tulla litt med deg i begynnelsen av denne tråden. Du kan jo sende det på mail til meg da? Så kan jeg prøve. Bruk [email="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/email] du - så ser vi om jeg får det til. Husk riktig format på bildet da!

:klem:

HP sa for siden:

Eller sende det til meg, så fikser jeg format også... ;)

Fedonisten sa for siden:

Tenkte jeg fikk knipse opp igjen denne tråden - så alle får se fjellet ditt Kristian. Så nemlig i en annen tråd at du hadde fått til å legge ved bilde, så da fant jeg igjen tråden.

Sykler du virkelig så langt? Hvor lang tur er det? Både i avstand og tid tenker jeg på... Jeg har selvdisiplin og kondis som en tennissokk når det kommer til sykling :rodme:

Fint bilde! Får lyst til å dra på fjellet jeg!! :klem:

Kristian sa for siden:

Pleier å starte hjemmefra, det er vel 3-4km dit og så tar jeg tiden når jeg er kommet bortenfor det andre vannet og så er det 650høydemeter med stigning før jeg er oppe ved tårnet. Det pleier å ta rundt 50 minutter opp. Jeg syns det er bra for en hundrekilos mann. ;)
Fra toppen ser jeg Kristiansund, smøla, Averøya, atlanterhavsveien, hustadvika, Aukra, Harøy, Otterøya, fjørtofta, Romsdalalpene, sunnmørsalpene og fjorden med alle sine små øyer.
Turen ned går unna på 9minutter:cool:

HP sa for siden:

Et herlig fjell du har da! :snill:

Imponerende sykkeltur! :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.