< Tilbake til oversikten

Jubel og glede

Annebe sa for siden:

Minus 5,1 kilo på ti dager. Jeg er bare såååå fornøyd. Dette går jo som en drøm.
Blodsukkerverdiene er også stabile og fine, og jeg har allerede kunne kutte ut den ene tabletten jeg tar mot diabetes.

Dette gjør meg kjempemotivert, og på disse ti dagene har jeg gått fra å være sofasitter til å bare måtte trimme hver dag.

Grete Roede, gå og legg deg.:D

dybsi sa for siden:

Oi, det hva jo kjempe bra. skjønne godt du e fornøyd :) du e flink.
ja e jo veldig motiverande når enn får så gode resultater på kort tid.

Keep up the good work :)

sma sa for siden:

Flott, grattis!
Og fortsatt lykke til! :heia:

Megvel sa for siden:

Du er jo helt mønsterkandidat her. Får akkurat det som både Torkil og Atkins sier, i uke to så får mange plutselig en veldig trang til å trene ;)

:heia:

MorStine sa for siden:

Wow! Så kjempeflott start da! Klart det er motiverende, keep up!:heia:

Hm? Nei, det har vi ikke sett:rolleyes:

:lol:

Photobscura sa for siden:

:lol: Og ta deg en bolle med müsli, knis

Grattis! :heia:

Annebe sa for siden:

Takker og bukker.

Jeg lurer også på hvor mye mat man MÅ spise, siden sultfølelsen/matlysten nå har forsvunnet helt.

Photobscura sa for siden:

Helt borte?
Prøv i det minste å spise tre måltider om dagen, frokost, lunsj og middag. Ikke la det gå mer enn seks timer mellom hvert måltid. Jeg har også mindre sultfølelse, men etter ca fire fem timer kjenner jeg at godt at den er der, men langt fra så graverende og hul som før.

Elanessë sa for siden:

Så floooott!! Keep ut the good work :D

Torkil sa for siden:

:)Hei
Gratulerrer med din pangstart. Det er super motiverende- også for andre! Fortsett å følg Ketolysekuren i sin enkelhet, uten å lage tilpasninger og endringer. Spis MAT og koz deg i sommerværet. Mosjon er viktig og blir fort en fornøyelse.
Lykke til videre
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.