HAr akurat prøvd middagslaksepølser. Høres skikkelig uerk ut, men de er faktisk skikkelig gode. Smaker som vanlig kjøttpølse, bare litt mindre grove i konsistensen liksom. og så bare 2 karber pr 100gr.:p:p:p
Har også funnet karbonader fra Den Stolte Hane (kylling/kalkun) med bare 2 karber ( på Ica ved E39 mandal) :D
og så er det pluttselig masse sukkerfri sjokolade og annet godteri i alle mulige butikker og kiosker. Er dette noe nytt, elelr er det bare meg som pluttselig legger merke til det? :p:D
For ikke å snakke om at Fun ligh har kommet med blåbærsmak. KULT!!!!:D
Føler at dagen i dag har vært oppsiktsvekkende BRA! Supert altså!!!:D
Jeg har også prøvd laksegrillpølsene.. synes de lukta kvalmt da de ble stekt - er det bare meg kanskje? :o Var helt greie da, egentlig (med litt ketchup på).. dog jeg tror jeg foretrekker ren laks :D
Karbonader, sier du? Takk for tipset! Skal eksperimentere med brød når eksamenstia er over, og da så jeg liksom for meg brød med karbonade og egg på.. hihi :p
Tror ikke det er mer sukkerfrie produkter i hyllene, nei.. er nok bare du som er mer obs på det nå som du kan spise det! Jeg ble helt sjokkert når jeg fant ut hvor mye digg, sukkerfrie ting jeg kan spise når jeg vil.. ikke at nøden melder seg så ofte, men :o
Jeg synes laksemiddagspølsene var bedre enn laksegrillpølsene. Spiste de sammen med blomkål- og brokkoligrateng i går. Kanskje ikke akkurat noe gourmet-måltid, men helt greit..og kjapt å lage :)
sitter og spiser de i skrivende stund, de er helt geniale syns jeg :) med salat og ofte bruker jeg et speilegg på toppen, så er det et lettvint og veldig mettende måltid :)
men jeg syns de er LITT vel stiv i pris, da :S
Mills har kommet med pølser med laks i, Eplekjerne :) De ligger sammen med andre pølser.. Se her for å se hvordan pakningene ser ut osv: www.millsdagens.no/
...til info så har Lidl forskjellige pølser produsert av Dulano med 1kh pr 100g. Laksepølsene til Mills var så vonde at jeg så meg nødt til å skrive et klagebrev til dem og foreslå at de skulle endre slagord fra "smaker som pølse" til "smaker som våt lemen" :)
jeg elsker laks :)
så jeg måtte jo bare smake når det var kommet laksepølse.. men at de smaker som vanlige pølser?? nei synes de var direkte vonde.. med en hel boks med ketshup kan det være jeg hadde fått de ned men.. har en pakke igjenn.. men de går i søppla..
De pølsene fra lidl er helt ok
Men jeg har funnet ut at så lenge jeg spiser balndings produkter så går jeg ikke ned :( .
Må unngå alt som inneholder mye salt, rømme, fløte, ost, kaffe,
Kan bli litt ensformig i lengden.. mesunner alle dere som kan spise dette og fremdeles gå ned !! HELDIG ER DERE !! :)
Signerer her jeg! Fy søren sier jeg bare...... Var ikke forberedt på at det var såååå mye laksesmak av pølsene nei. Ush :eek: Kjøpte laksekarbonader/burgere samtidig, og de var atskillig bedre på smak synes jeg.
Hehe, vel, som mange andre her inne har vel jeg også hatt en tendens til å putte alt mulig i munnen... Men nei, har ikke faktisk hatt sprelsk lemen på smaksløkene. Kan levende forestille meg at det ikke er langt unna de laksepølsene, dog... (men ikke ta meg på ordet, prøv de selv - smaken er jo ikke lik hos alle :))
edit: typo
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.