Fire nye INNOVATIVE produkter...
Tja. der kom indiskepsisen sprettende fort som bare det:)
Jeg er ikke sååå stiv i fransk/nederlandsk, men produktene er disse:
Sojabønner med røkt grillsmak
Står masse om hvor viktig sojabønner er som proteinkilde, at det er 11,4 g protein pr 30 gr og bare 3 g fett på 30 g, (det betyr kanskje at det er porsjoner på 30 g??)
Neste produkt er kjekt med sjokoladebiter, bare 2 gram sukker på seks kjeks, 15 g protein, og tilsatt ekstra omega 3.
Eurodiet draine er for pasienter plaget med væskeretensjon i kroppen... tilsatt litt vitaminer den og. Pulver som skal løses ut i vann, og som smaker appelsin... Dette er ikke mat, men (natur)medusin, tror jeg, hvis franskkunnskapene mine ikke er helt rusta!
Metthetsbaren (som på nederlandsk heter slankebar...) smaker appelsin og aprikos, og så egentlig litt god ut...
Nå fant jeg beskrivelse på engelsk da, på to av produktene, typisk det, når jeg har vridd hjernen til å tenke fransk, det skjer stort sett bare akkompagnert av litt god fransk rød vin:). Ser også at det er noen flere produkter på de engelske sidene (for salg i UK). Metthetsbaren: http://www.eurodiet.com/content/view/343/666/lang,en/ Eurodiet Draine:http://www.eurodiet.com/content/view/344/667/lang,en/
Jeg spiser metthetsbaren som en snack jeg :confused:
Funker fint det ihvertfall. Den metter mer enn sjokoladebarene gjør, men man er jo ikke stappmett i timesvis. Det fine er at den smaker helt konge når man ellers har lyst på noe skikkelig søtt.
Hvis du ringer inn og snakker med Hulda der inne, så har ihvertfall hun full kontroll på disse produktene. Det er det jeg pleier å gjøre.
Jeg takket pent for svaret om de nye produktene, men spurte også om karbe og kcal innhold i samme slengen.
Jeg syns nemlig det er greit å følge med... legger ved mailen.
[size=3][/size]
Veit jo at det ikke er sånn super viktig hvor mye det er, men at det ikke er av interesse?
Er det bare meg som syns det er litt interesant å følge med på det også?
Det var da et dustete svar fra de der folka da... Er jo klart det har noe å si! Dessuten burde det være et enkelt spørsmål å svare på siden varedeklarasjonen jo skal gi den informasjonen...
Kjenner jeg ble litt irritert når jeg leste denne jeg!
Kult!!! Metthetsbaren har jo langt færre karber enn sjokobarene??? Riktignok en haug med kalorier, men ihvertfall ikke like mange karber. (Vi skal bare telle de med sukker, ikke sant?)
Har du sånne på sjokofrokosten og de andre barene også?
han syns vel egentlig jeg masa fælt :o... om noe han trodde jeg ikke hadde noe med :rolleyes:
vi må jo få sørre!... syns faktisk det er rart at jeg ikke har fått beskjed om disse nye produktene på annet vis enn igjennom lavkarbo.no jeg asså.
Det går da tross alt mye penger i produkter og legetimer, så litt EKSTRA servis tilbake det syns jeg vi fortjener.:p
For eksempel, nytt produktblad når det er nye produkter å shoppe :D
enig i det! Fjasete og uproff informasjon og oppfølging tyder jo på at de tjener så mye penger på oss at de ikke egentlig trenger å yte service i hele tatt! Det er for teit!
En annen ting, nå som alle skriker om fedmeepidemi, diabetes og tilhørende komplikasjoner, hvorfor er dette så dyrt og bare tilgjengelig gjennom private klinikker? Burde være gratis og enkelt og ikke minst informert om til alle som trenger det! Jeg dumpa jo borti ed og hele lavkarbokonseptet helt tilfeldig, hadde ikke peiling på hva dette var for et år siden... For dumt!
og nå har jeg fått de nye produktene!
Akkurat dyttet inn halv pakke kjeks og halv pose nøtter.
Hmmm.... kjeksen var da interesant. Hva var det med den konsistensen :rolleyes: ... De virket våte, lissom... sånn som når vanlig kjeks har stått ute og trukket til seg fuktighet hele natta.
MEN... det venner jeg meg til. Syns de var gode sammen med mye drikke. Og kjempe kjekt å ha med i veska på tur. Blir en følgesvenn dette :D
nøttene.... NAMME.... jaggu, nå kan jeg spise nøtter med god samvittighet asså. BRA :)
Baren har jeg ikke testa ennå, det blir senere i dag. Gleder meg :spent:
Nå har jeg også bestilt nøtter, kjeks og metthetsbar - litt drahjelp ettersom jeg skal i gang med ketogen fase igjen nå! Takk for tipset, jenter - var SÅ lei av den "vanlige" ED-maten...
jeg er også lei av ed maten :o lagde vaffler i dag, etter mange uker uten... men... kan ikke forstå at det var favoritten en stund:o,,, smakte nemlig ikke særlig godt i dag :rolleyes:
Nå har jeg smakt metthetsbaren også. Og ja, den var KJEMPE SØT, men god!... godt med litt deilig syrlig smak.
Skal bestille mer av disse nye produktene ganske kjapt :ja:
jeg bestilte 5 nye... og 4 pakker med kjeksen... skulle bestilt mer kjeks... for de er en stor favoritt nå!... bare later som konsistenten er en litt annen :p og får i meg myyyye vann :ja:
forresten smilefjes... så er det ikke sulten som er så gal,,, men motivasjonen. Produktene er lissom ikke så fristende lenger ;)
jeg hadde trodd jeg skulle være ganskel mye lenger i vekttapet nå..
jaja... nå skal vi smile og være glad. Hurra :)
Da kan du kanskje gå over i fase tre, men med helt ketogen kost en stund? Er jo lov å spise mat isteden såvidt jeg skjønner, bare man beregner hva man får i seg.
Da er ED-kjeksene konsumert for første gang, og jeg sier NAM! Dette blir en favoritt, og redningen under serietittingen og kveldskosen :D
Trengte som Distrea sa MYE vann ved siden av, og de har en merkelig konsistens, men det var så digg at de smaker helt annerledes enn de andre ED-produktene! Litt som den nøtte-sjoko-dingsen, ååå som jeg savner den!
Skal på kino senere, og da skal nøttene til pers - kommer tilbake med rapport!
Oj, så det er forskjell i konsistensen også?! :eek: Får håpe jeg treffer på en slik pose da :D
Spist nøttene nå, og jeg er desverre ikke imponert. Æsj, jeg som hadde kjøpt to pakker og alt! Jaja, de gikk jo ned da, men det ble litt sånn pappsmak slæsj kaninfór, syns jeg.
Takk Distrea! Jeg tipper at de blir bra å ha i veska, typ "jeg rekker ikke hjem til middag og må ha noe mat NÅ"-erstatning :D
Nå har jeg smakt metthetsbaren også. OJ SÅ SØT! :eek: For noen som har gått på lavkarbohydratskosthold i 2 år var dette litt av et søt-sjokk. Smakte smågodt eller noe jo! Ble veldig skeptisk, tror ikke det blir noen favoritt, men skal definitivt ha den i bakhånd om jeg får cravings.
Konklusjon: Kjeksen er definitivt den store vinneren! :heia:
Jeg bestilte opp ny forsyning med kjeks, og brått kom det ordentlig kjeks her jo. :D
Mye bedre enn den første pakka. Så den er blitt favoritt her og. Ellers er det stort sett sjoko bar og sjokofrokost det går i.
Jeg synest nøttene bar kjempegod, men kjeksene er klar favoritt her også. Og så så mange!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.