hei. jeg begynte i dag på den så kalte protein kuren, er det samme kuren som atkins? jeg har bare en oppskrift på denne kuren å det er hva jeg skal spise å hvor mye på en dag, ei dame på jobben til kjæresten min gikk på den å gikk ned 2,5kg på en uke.. han fikk tak i denne oppskrifta til meg, men jeg lurer på andre oppskrifter. prøvde å google "proteinkuren" men fikk bare opp treff om define hårkur hehe..
kan noen hjelpe meg med å fortelle meg mer om denne kuren? oppskrifter? any thing?
Det er sikkert noe som heter "proteinkuren", det er jo en jungel av dietter der ute. Men på meg kan det høres ut som noe ala Atkins induksjon, der har man en liste over tillatt mat de første to ukene. Den finner du her:
Gå på "induksjonen" øverst på siden. Der finner du masse info.
Ketolysekuren er forresten ganske lik, den er det MANGE her inne som følger (de fleste, virker det som). Knallbra måte å spise på, og såå mye godt. Anbefales! Den finner du info om her:
Kanskje det er dietten til Charles Klark du mener?
Jeg kjøpte en bok som het "Slank uten å sulte -Proteindietten" for et par år siden, før jeg begynte på Atkins.
takk førr alle svar, æ skal geleide mæ jønna alle dissan sien, menneh, dåkker som har hålt på me slanking litt lenger enn æ, har dåkker en kur å anbefale?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.