Jeg har vært i ketose i tre uker, men har meget dårlig resultat. Gikk ned to kg første uken og siden har vekten stått stille. Trener med 30-40 min oppvarming og litt vekter tre ganger pr uke. Begynner å bli ganske demotivert. Går på EasyLife kurs og de andre har gått ned masse alle sammen :-( bare ikke jeg.
Skal jeg miste troen på å komme i normalvekt?? Er det noe jeg har oversett, tro?
Hva sier dere andre, har dere opplevd lignende?
Mdarling
Jeg synes det høres fantastisk ut med all den treninga, så flink du er :)
Kroppen din er nødt til å komme i form når du holder på slik, og vekta løsner nok snart. Eller kanskje du ikke har så mye å ta av? Uansett så bygger du nok muskler nå, og det er alltid flott.
Tre uker er VELDIG kort tid, og to kg på den tiden er heller ikke nødvendigvis så verst!
Men dette avhenger av mye, hvor mye du har å ta av, hvor lenge du har vært overvektig, sykdom, menstruasjon (dersom du er kvinne, da:p)
På easylife spiser du vel noe pulver? Kanskje det ikke er det rette for deg, og at det funker bedre med ordentlig mat?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.