< Tilbake til oversikten

Ikke ned i vekt - fortvilet

Mdarling sa for siden:

Jeg har vært i ketose i tre uker, men har meget dårlig resultat. Gikk ned to kg første uken og siden har vekten stått stille. Trener med 30-40 min oppvarming og litt vekter tre ganger pr uke. Begynner å bli ganske demotivert. Går på EasyLife kurs og de andre har gått ned masse alle sammen :-( bare ikke jeg.

Skal jeg miste troen på å komme i normalvekt?? Er det noe jeg har oversett, tro?

Hva sier dere andre, har dere opplevd lignende?
Mdarling

Stinen sa for siden:

kanskje du må legge inn en matliste sånn at vi kan se hva du spiser

Solskinn sa for siden:

Hei

Jeg synes det høres fantastisk ut med all den treninga, så flink du er :)

Kroppen din er nødt til å komme i form når du holder på slik, og vekta løsner nok snart. Eller kanskje du ikke har så mye å ta av? Uansett så bygger du nok muskler nå, og det er alltid flott.

Lykke til!

Photobscura sa for siden:

Tre uker er VELDIG kort tid, og to kg på den tiden er heller ikke nødvendigvis så verst!
Men dette avhenger av mye, hvor mye du har å ta av, hvor lenge du har vært overvektig, sykdom, menstruasjon (dersom du er kvinne, da:p)

På easylife spiser du vel noe pulver? Kanskje det ikke er det rette for deg, og at det funker bedre med ordentlig mat?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.