Nå har jeg vært så flink så lenge... Så hadde jeg en utskjeielse sist helg, siden jeg hadde bursdag, og tok meg greit inn igjen.. nå sliter jeg!! ned 10 kg, og ser virkelig forskjell... har ingen motivasjon for å fortsette... Tar meg selv i å hele tiden tenke at litt til er ikke noe problem. Da tenker jeg på litt forbudt sjokolade.. litt forbudt knekkebrød.. litt ekstra fløte, noen pils.. Søren heller.. skriver det her sånn at jeg kan få det ut! Vil virkelig fortsette!
Hey! Du har gått ned elleve kg, du er over halvveis! Føler du deg ikke bra? Kjenner du ikke at det er verdt det, når man kan leve godt og spise deilig mat?
Og alternativt, så FINNES det knakkebrød med lite karber (også som du kan lage selv, brød også), det finnes rødvin og lavkarbopils, det finnes sjokolader med minimalt med karber.
Og de finnes der, og kommer heller ikke å forsvinne, ikke i dag, og ikke når du er ferdigslanka, de vil hele tiden være der, skjønner du :)
Hold ut, du har vært superflink... sånne dager kommer innimellom, og da er det om å gjøre å bite tenna sammen og drikke litt ekstra vann eller finne på noe morsomt å gjøre, noe som får tankene vekk fra karbene... og bruk litt tid her inne, det er alltid litt inspirasjon å finne her... du er en av mine inspirasjonskilder ;) Takk for det forresten... Ha en fin dag...:D
I dag er en ny dag, og jeg skal virkelig ta meg sammen!!! Har spist stangselleri, egg og litt kotelett til frokost i dag, og fortsetter med en GOD lavkarbolunsj, og til middag blir det kjøttboller... Tusen takk for oppmuntrende ord dere... :) :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.