< Tilbake til oversikten

Hvor mange dl er det i boksen med soyaprotein

strålende sa for siden:

Er litt dumt spørsmål kanskje ,men lurer litt på hvor lenge den varer..er jo ganske dyr.

Areola sa for siden:

400 gram :)

Elanessë sa for siden:

Varierer sikkert da.... for min er på 750 gram og det var den minste helsekosten her hadde. Den kostet ca.300 kr. Vel verdt ja, for som du sier, den varer leenge.

Areola sa for siden:

Beklager, men siden den lå under ketolyse så tenke jeg at Strålende mente ketolyse-boksen :) Men det vil vel lønne seg å kjøpe de fra helsekosten hvis man skal være økonomisk. Har du aldri prøvd proteinpulver før og finner ut at du egentlig ikke trenger det vil det "lønne" seg å ha prøvd den lille boksen først :)

pingunn sa for siden:

Så de finnes på helsekost buttikker???? ER det på alle eller er det kun noen som har det?

Areola sa for siden:

Ketolyse-proteinpulver får man bare på nettet og enkelt meny-butikker (oversikt på ketolyse.no).
Annet proteinpulver fåes på helsekost og "bodybuilder-butikker". Jeg forbinder ihvertfall de boksene med bodybuilding :)
Det er mange forskjellig typer pulver, noen med karbohydrater, noen med kreatin, men det er proteinpulver vi liker :)
Er ikke sikker om alle har det, det varierer ihvertfall på utvalget.

Elanessë sa for siden:

Proteinpulver har jeg sett på alle helsekoster ja. Jeg bruker det som bakemix i oppskrifter også. Nøytral smak da :p

hso sa for siden:

Er det noen merker som er å foretrekke? Leste et annet sted her at Multipower inneholdt aspartam, det vil jeg ikke ha. Hvilke merker bruker dere?

Gracella sa for siden:

Oi, det var dyrt!
Kjøpte en boks i England (908 gram) og den kostet £9.99, altså rundt 100 NOK.
Den heter Pure Soya Protein Isolate Powder og er nøytral på smak. Mener at man kan kjøpe på nett også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.