< Tilbake til oversikten

Proteindrikk / Grønnsaker

#1

trultelei sa for siden:

leser om protendrikk som heter elite ,, er det noe en kan bruke som erstatning for et måltid når en er på Atkins de første 14 dagene
og hvor får en kjøpt det i tilfelle
jeg bruker nå helgen til og syke meg opp for og begynne på Atkins igjen, og vil prøve og finne ut så mye som mulig om hva slags mat jeg kan spise , så jeg ikke gjør noe feil
hva slags grønnsaker kan jeg spise noen som vet


#2

Kristian sa for siden:

Du tenker vel på Proteinpulver fra Nature's own. I så fall er dette ett kjempebra pulver som egner seg til dietten. For å få kjøpt det så må du kontakte en distrubitør for Natures own. Du kjenner sikkert noen som er distrubitør.

Agurk og grønn salat er det beste. tomat er også greit. blomkål og brokkoli er også bra. Grønnsakene er best rå.


#3

Skorpia sa for siden:

Angående grønnsaker,kan du stort sett spise de fleste grønnsaker på introduksjonen.

Unntakene er gulrot mais belgfrukter avokado. Og bruker du løk så begrens deg,den inneholder 7-8 karbo pr løk.

Du snakker om introduksjonen ikke sant?


#4

trultelei sa for siden:

ja er ute etter mange tips som gjelder introduksjonen,
syker meg opp og begynner på nytt på mandag


#5

Begod sa for siden:

Man kan vel spise rå gulrot på introen?
kokt gulrot har høy gi ,men lav glykemiskbelastning da det er bare ca. 5 gram karbo pr 100 gram gulrot.


#6

HP sa for siden:

Ikke om en går etter boken!

Da er det salatgrønnsaker, samt grønne grønnsaker som gjelder.... ;)


#7

Iset sa for siden:

trodde avocado var bra jeg... siden den inneholder så mye fett.... har ikke spist det altså, men trodde man kunne det.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.