< Tilbake til oversikten

Vestlandstreff

Grovsnus sa for siden:

Hva med et Vestlandstreff. (Nord Vest)
Er bosatt i Molde, og det må da være noen flere i distriktet. Hadde vi vert en gjeng så kunne vi sikkert ha bestillt bord en plass de lager god mat.
Var på Håholmen for et par år siden å spiste "Erter,køtt og flesk" og det var en stooooor opplevelse.
noen som vil hive seg på ?

Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Michelin sa for siden:

Kanskje det:)

Tuppen sa for siden:

mmm bor jo utenfor ålesund så hvis alt klaffer så kan jeg bli med :D

Michelin sa for siden:

Vi får prøve å finne flere som vil være med, har to venninne som e på ketolyse, dem tar æ seff med mæ på treff:)

Grovsnus sa for siden:

Skal vi satse på sommeren en gang, eller tidlig på høsten. slik at Nord-Vestlenningene kan få samla seg. Enten er det få , eller så er de tregere enn Trøndere.
Er det noen som har et forslag til møteplass?
Kanskje vi skulle møtes på Hurtigruta i en av M&R byene, og ta den til neste by,Time-ekspressen hjem igjen. Eller omvent. Kristiansund-Molde ca 350,- med Hurtigruta.

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Elastica sa for siden:

Jeg tror jeg vekker denne tråden til live igjen. Har dere hatt treff?

Jeg blir gjerne med!
Alle restauranter bytter vel ut potetene med en ekstra salat så restaurantmat er ikke så vanskelig trur eg..? Iallefall spiste jeg biffsnadder med salat i dag. Stor salat og minus chips :D

Jeg bor i Molde og har akkurat hatt besøk av Grovsnus. Veldig hyggelig! :D:D

(jeg blir sjøsyk i badekaret så jeg biler til treff... :o)

Grovsnus sa for siden:

Vi har ikke hatt noe treff enda nei. Men bevares, vi kan vel greie å få til noe.
Michelin-----------Klar for treff + 2 veninner
Tuppen------------Klar for treff?
Elastica Helt klar
Grovsnus Helt klar.

Da kan vi kanskje tromme sammen 6 stk.
Hmmm, noe å jobbe videre med. Snart Julebord-sesong med masse deilig feit god mat. 4 på Søre-Luten og 2 i Molde. Noen som har forslag på midten?

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.