Lurte på om noen vet hvordan ketolysedietten virker inn på konsentrasjonsevnen og det å lese tyngre fagstoff? Er jo eksamenstid nå, og har startet på ketolysekuren siden fredag, og var svimmel i hele helgen, er litt bedre nå, men ikke helt svimmelfri. Noen som har erfaringer med ketolysekur og konsentrasjonsevne?
Jeg går på ketolyse og er selv i eksamensperioden nå på universitetet! :D Du sier ingenting om du er i ketose eller ei, men jeg var også svimmel i begynnelsen.. trøsten er, det går over..! :D Konsentrasjonsevnen min er akkurat som før nå, men det er klart, å gå fra å spise masse karber til fint lite karber er en omstillingsprosess for kroppen.. Hvis du føler at det går ut over konsentrasjonen din, kan du jo spise litt mer karber i eksamenstida.. så justerer du heller kroppen inn til lavkarbo når ferien kommer!
Takk for svar :) har vært i ketose siden Lørdags morgen, og ditto svimmel xD. Er jo en omstillingsprosess, håper iallefall at det går over snart :) får se ting litt ann i ukedagene som kommer, har vært litt lesepause denne langhelgen så ^^
Tror det kommer til å bli bedre, vennen :blomster: Syntes jeg hadde det mye bedre den tida jeg var i ketose og gikk ned før lille vennen vår kom (da hadde jeg også eksamenstid). Mye bedre for kroppen og jobbe på jevnt blodsukker! :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.