Var i Sverige i dag og kom over noen peanøtter med bare 4 gr karbs pr 100 gr :eek: Synes dette var utrolig lite.
I tillegg stod det fiber: 8,4 gram. Men så ble jeg usikker på om det er det samme som kostfiber, men uansett, 4 gram, det er jo ingenting :heia:
(men de var ikke så gode som Michaels farm, men anyway)
Det er jo helt genialt :heia:
men er det sånn at fiber og kostfiber er det samme, eller?? :rolleyes:
Uansett, lite er det i vert fall med 4 karber......
Og bare bra at de ikke er fult så gode som andre, da spiser jeg jo bare mindre :p men av og til er det så digg med litt salt!
FY damn. jeg husker de hadde noe nøtter i minibaren på hotellet jeg sov på i Italia som var så siiiiiinnsvakt gode. Rød pose.. men lurer på om det var sånne ølnøtter eller no! De hadde også bare typ 4-5 karber pr 100 gram.
Nøtter ROCKS!!!
I know.......
Men de var SINNSYKT salte da. Men da drikker jeg bare mer vann :p
Utrolig at det kan være så stor forskjell på nøtter fra leverandør til leverandør.
Ja du bor jo der ser jeg nå :p Greit å ha så mange bra og billige ting lett tilgjengelig asså. Hamstret masse kjøtt i dag som jeg skal ha i sommer. GENIALT!!!!
Ja, det er herlig! :D
Men problemet mitt er vel at jeg ikke ahr funnet alle de skattene som dere finner i Strömstad/Charlottenberg.. Men skal til Kongsvinger til 17. mai, så jeg skal da få kikket meg litt rundt! :D
Oohh, og disse selges på "min" lokalbutikk Hajen!! :spent:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.