Amica sa for siden:
Er det noe spesielt? :o Lettkokte havregryn, er de store? Eller er "store havegryn" en egen sort havregryn?
Hilsen Blondie :p
Amica sa for siden:
Er det noe spesielt? :o Lettkokte havregryn, er de store? Eller er "store havegryn" en egen sort havregryn?
Hilsen Blondie :p
Alyssa sa for siden:
Store havregryn er ikke det samme som lettkokte havregryn. Det står utapå posen hvilken type det er. :)
Elanessë sa for siden:
Pakkene er nesten helt like ja. Og står ofte tett ved siden av hverandre. En type heter "lettkokte havregryn" og en type heter "store havregryn"
Amica sa for siden:
Jupp, fant det på Obs! :p Og godt var det at jeg kjøpte dem der, for Rema Stormarked hadde dem ikke :cool:
Finnes jo så utrolig mange varianter av alt mulig imponert
Elanessë sa for siden:
Hva skal du lage?
blåbær sa for siden:
Jeg lurer på en ting ang. dette. Har hørt at store havregryn er bedre, men de har jo akkurat samme næringsinnhold!
Alyssa sa for siden:
Tror store havregryn har litt lavere GI enn de lettkokte.
Amica sa for siden:
Frokostpannekaker :_plystre:
Elanessë sa for siden:
Hm, det er ikke noe havregryn i den som jeg innbiller meg at de fleste her inne lager... inkl.meg
2 egg,
4ss cc,
2ss rømme,
2ss rapsolje,
1ss kruskakli,
2 ts natreen
2 ss soyapulver
klype salt og bakepulver
Amica sa for siden:
Ahaa..Huuum..
Vi laget denne, ble veldig krydret og god da :p Laget dobbelt av dette:
"3 egg, 1 dl cottage cheese, 2 ss rapsolje (vi hadde ikke, brukte Olivenolje), 1 ss store havregryn, 1 ts kanel, 10 dråper vaniljeessens, en god slump søtstoff f.eks. 1-2 ss Natreen-pulver (vi brukte Splenda, 2 ss), litt salt (glemte saltet hehe).
Alt dette mixes med stavmixer, stekes i smør i panna på begge sider. Blir en tykk pannekaker. Serveres med bær."
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.