Heisann. Jeg er litt fersk i faget, dvs det er mange år siden jeg prøvde dette forrige gang. Men jeg husker nå at jeg fikk slik spesiell smak i munnen i induksjonen. Har noen funnet ut pastiller eller tyggegummi el som kan brukes i denne fasen?! Jeg er desperat etter litt annen smak i munnen, imellom måltidene.
Og så lurte jeg på hvorfor vi ikke skal bruke kosttilskudd med jern?!?!
Jeg fant noen pastiller (sånne små, ala Frisk) på Deli de Luca som heter Cute, og som er søtet med splenda! :) Ellers kan du visst spise litt av de store IFAene.
Det med jern aner jeg ikke ... Men tran vet jeg er ok ja! :)
Hurra, jeg visste ikke at de store IFAene hadde så lite karbo! Har bare holdt meg unna alt slikt i noen uker nå... Gleder meg til å gå på butikken på tirsdag :)
Hmm...Jeg kjøpte store IFA i går, det er 15 g karbo, men 11 g fiber. Dette gir vel 4 net karbo?
Eller er det noe der man kan trekke fra eller legge til som jeg ikke vet om?
Ja eg syntes det var litt rart det med IFA.Kjøpte det eg og, men når eg ser etter, så står det 15g karbo. Men på Lacryl står det 0,6g og er null kcal i den og. Kvifor er det bedre med IFA dååå!!!!!!??? Snodigt!
Det er ikke 15 g karbo for 100 g drops da? En pose inneholder vel ikke mer enn 30 gr eller noe??? Eller tar jeg helt feil nå....?
Uansett - jeg kjøper en del drops på apoteket - FRIBOL heter de og finnes i mange smaker. Liker kjempegodt den som heter Spejder - jeg liker salt / lakris smaken så godt!
jeg sitter her med en pakke store ifa m jordbærsmak nå...i hele pakken er det 15 g karber,men man kan trekke fra sukkeralkoholene..da blir det bare 1 karbe igjen...hurra!!!!!:D
er det slik at man kan trekke fra fiber også???:rolleyes:
IFA med jordbærsmak er det eneste jeg har å ty til for øyeblikket for sår/ru hals, men må samtidig prøve å ikke spise mer enn 1-2 om dagen... reagerer ganske voldsomt på noen søtningsstoffer, jeg også :rolleyes:
Jeg har vel gompa i meg rundt en pakke IFA + en god dæsj doc stærk hver dag hele uka. Gir så inmari beng i innholdet, så lenge jeg er syk så er jeg syk.
Går fint med magen, blir bare litt... luftig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.