< Tilbake til oversikten

Wasa Inner Balance Crispin light. Himmelsk!

Carbokiller sa for siden:

Hvis noen har postet noe om dette før så får dere unnskylde, jeg har forsøkt å søke etter det her inne men fant det ikke så da gjør jeg det:

Jeg kom i dag over Wasa Inner Balance Crispin Light. Det er "knekkebrød" i lavkarbo og lavkaloriversjon. De er laget av fullkort, mais og hvete, smaker skikkelig brød og er knasende sprø.
Pr skive er det
3.9 karbohydrater
0.2 g fett
0.4 kostfiber
20 kalorier.

Konsistensmessig er det lik baconcrisp. Utseende er maisgule. De ser faktisk ikke så apetittvekkende ut. Men SMAKEN er derimot fantastisk fin med en rik fullkornsmak. De er veldig lette og derfor er det overhodet ikke noe å bli mett av, det er heller ikke noe jeg ville anbefaler å basere hele sin frokost, lunch og kvelds på, da du fort kommer over 20 karbohydrater, men som et tillegg nå og da når du ønsker noe knaskende knekkebrødaktig så er disse fabelaktige!! MEd en gigastor osteskive på så er dette himmelsk!

Jeg kjøpte mine på Svinesund. (Eurocash) De har også en annen type som har omtrent 1 karbohydrat mer pr. skive. Aner ikke om de har dem i Norge da knekkebrødhyllen er det siste stedet jeg beveger meg i for tiden.

Titti sa for siden:

Tror ikke de har kommet til Norge enda. Takk for tips. :)

Carbokiller sa for siden:

Da kan dere i så fall glede dere hvis de kommer!!!:D

nellie sa for siden:

Ooo disse må jeg handle når jeg drar til Sverige rundt lønningstider!

supha sa for siden:

kjøpte de i dag. Begge slaga

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.