< Tilbake til oversikten

TEAM - Karbojunkie

#1

HP sa for siden:

Først vil jeg si at jeg setter stor pris på alle dere som er medlemmer, aktive brukere og lesere her på Karbojunkie! Det er kjempemotiverende å se aktiviteten som bare øker og øker! :)

Stor takk til Maz og Skorpia som gjør en god innsats som Moderatorer!

Jeg er en mann med visjoner og store planer, men jeg hadde ikke ventet å se dem ta form så raskt! :p Men jeg ser at om jeg skal holde forumet i den tilstanden jeg ønsker, og for å sikre en fortsatt vekst - så trenger jeg flere medhjelpere...

Jeg bruker idag mye mer tid her enn det jeg egentlig har til rådighet. Og listen med ting som skal ordnes er sterkt økende. Tiden blir liksom brukt til å lese, besvare innlegg og andre gøye ting. Arbeid blir nedprioritert.

Derfor lurer jeg på om noen her er interessert i å være med å forme forumet. Er interessert i å få utvunnet dets fulle potensial? For det er enormt! :D

Vi trenger hjelp på mange områder.

  • Oversettelse
  • Skriving av rettningslinjer
  • Skriving av innhold/artikler/historier/osv.
  • moderatorer
  • administratorer
  • Administrasjon av forumet, inngåelse av samarbeidsavtaler osv
  • PHP koding
  • Webdesign og HTML-koding
  • Grafikk
  • Idè-skaping og iverksetting
    Kunne du tenke deg å engasjere deg? Bli en karbojunkie partner?

Forpliktelsen trenger ikke være stor, det kan være nok at du bruker tid når du likevel er innom... Jeg ser for meg at alle intresserte inkluderes i en egen brukergruppe som har tilgang til et eget forum der vi diskuterer utviklingen av karbojunkie, arbeidsoppgaver legges ut der, og den enkelte tar på seg det den har lyst til... :)

Økonomisk er Karbojunkie - foreløpig et idealistisk prosjekt. Men potesialer ligger her for den som er kreativ og flink til å se muligheter. Tenker spesiellt på nettverksbygging i så måte... Mange her med masse ideèr, og sammen oppnår vi alle mer... ;)

Er du interessert (selv om du er bare litt...), så kontakt meg på PM, e-post eller via MSN!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.