Allerede nå er det jo en milepælpassering - uten at jeg har sett det engang før nå... Har tatt av tre kilo, og dermed er bmi på 34,9 - jeg er ute av fedme klasse to og over i fedme bare.
Føler meg rent sprek med en gang jeg :):cool:
Så får vi se om vi klarer å komme enda en klasse ned ettehvert - der har jeg aldri vært før isåfall......
Jeg sykler og spinner for det meste. Også trener jeg noen styrkeøvelser, men akkurat det er det ikke noe system over - det gjør jeg når jeg har lyst bare. Og en gang iblant blir det en joggetur også.
Takk :-)
Fant ut at jeg liker å bevege på meg nærmest ved en tilfeldighet for noen år siden, så har det bare blitt en vane rett og slett. Er så utrolig fin den følelsen når kroppen blir sterkere, og sinnet fylles av ro og godt humør :-)
Det gjelder å finne noe som er så gøy at du gleder deg til hver gang. Dans, bading, trampoline, spasere, elte brøddeig (litt teit for oss som ikke spiser karbo da...), magedans eller noe annet. Og å aldri ta i for hardt. Er så mange som mener at man skal ha utbytte av treningen, så man skal ta i til man nesten svimer av. Det blir jo helt feil - da begynner man fort å grue seg til treningen. Bedre å bruke god tid på å finne formen og kose seg hele veien :-)
Det er riktig - den tyngste etappen er den ut av døra ;-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.