I dag fikk jeg legeerklæringen på at jeg kan begynne på Eurodiett, så da får jeg vel begynne å planlegge startdato. Har brukt ED før også, men vet det har kommet noen nye produkter. Noen som kan fortelle meg hva som finnes nå?
Er ganske spent på å begynne, og håper jeg klarer å være litt her på forumet for å få litt inspirasjon og dele erfaringer. Har bare litt vanskelig for å bry andre med meg og mitt :(
Du er IKKE til bry! Vi er jo her for hverandre! Gratulerer med nye diettplaner:D jeg kan jo desverre ikke hjelpe deg, for jeg holder på med atkins akkurat nå.. Ville bare si lykke til.:p Og her inne er det masse hyggelige folk og støtte! Viktig å bruke.
det er 3 nye produkter nå... og jeg liker alle tre. i linken over finner litt info om dem.
forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30 i denne linken finner du flere Eurodiett tråder, som sikkert kan være til nytte, hjelp og inspirasjon.
Vi prøver å bable litt sammen... selv om vi har vært litt stille i det siste :o
Men velkommen skal du være :blomster: eurodiet.com/ slenger med link til ED siden også jeg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.