< Tilbake til oversikten

Hjelp! Har jeg misforstått?

Søster sa for siden:

Jeg er i den første uken i ketolysekur og har nok ikke forstått alt enda :o Har lest en del i boka til T. Andersen og jeg har brukt flere av oppskriftene som jeg har funnet her inne på forumet. Men etter å ha lest noen innlegg her lurer jeg på om jeg egentlig ikke skulle ha spist noen slags melkeprodukter i starten av kuren? :confused: Jeg har brukt hvitost, fløte, meierismør, sæterrømme og cottagechees. Uff, nå er jeg gannske i tvil..
Noen snille sjeler her som har lyst til å orientere meg litt? :)

Gerd sa for siden:

Du kan bruke alt sammen på ketolysekuren :ja:

Det som gjør at noen ikke kan spise det er vektstagnasjon :ja: Men så lenge vekta går nedover, formen oppover :D så er det bare å spise :ja:

De som følger atkins kan ikke ha alt slikt i starten.

Søster sa for siden:

Ah! Takk og lov! Det var da endelig godt :D Begynte å lure på hva jeg skulle spise om jeg måtte unngå alt av melkeprodukter + karbohydrater :eek:
puster lettet ut og er veeldig fornøyd :p

Photobscura sa for siden:

Ikke heeelt sånn, det er restriksjoner, foråsvidt, men på Atkins induksjon (de første fjorten dagene av dietten), så kan man spise to ss enten rømme eller fløte og opp til 110 gr hvitost. Ferske oster og smøreoster (cc f.eks) kan man ikke spise på induksjon :blomster: Men det er jo som sagt ingen restriksjoner på Ketolyse, men tenkte jeg bare skulle nevne det ;)

Søster sa for siden:

Tusen takk for svar begge to! :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.