Er det noen som vet om en nettbutikk som selger Tupperware?
De har så utrolig mye fint som jeg vil ha men som jeg ikke får kjøpt. Jeg vet jo at det er sånn man vanligvis kjøper på "Tupperware-party-hjemme-hos" men det hadde vært mye greiere å bestilt på nett liksom. Noen som vet? MorStine???
Flott at det ordnet seg. Men som et annet tips så kan man se her hvor ens nærmeste distributør er. Kan ringe dem. Jeg ringte, og når de skulle kjøre ut varene til sine forhandlere rundt omkring så tok de med det jeg ville ha også. Kjempeservice! :D To dager etter jeg ringte så hadde jeg varen i hendene.
Det kommer nok helt an på hvor i landet du bor, og de forskjellige distributørene har forskjellig praksis for dette. Det skal egentlig gå igjennom en forhandler, så du var veldig heldig;) Men godt du er fornøyd med servicen:)
Jeg bruker stortsett smartpost, og mottager betaler porto. Dersom man bor innen en viss avstand kan jeg levere personlig:) Noen her inne har også villet ha det i oppkrav, men det er endel dyrere:)
Joda det gjorde det. Distributøren tok med den ene tingen jeg ville ha, og leverte til min nærmeste forhandler. Så den dagen måtte jeg bare kjøre noen km for å komme til henne og kjøpe tingen min.
Hei Karbolia!
Jeg selger/leverer Tupperware over hele Østfold/Oslo området, da jeg bor i Rygge. Du må gjerne ta kontakt med meg helt uforpliktende på PM. Det er alltid noe nytt i TW. Men våren/sommeren er oftest helt spesiell da TW er toppen uansett hvor du befinner deg på denne årstiden. På hytta, stranda, camping, hagen, stua... Dessverre får vi ikke vite på forhånd hva som kommer. Men at det er noe spesielt det vet vi. Håper å høre fra deg.
karbolia sa:
Åh, jeg skulle gjerne hatt mer i Avanti-serien. Favorittserien min :D
Vet du om noen som holder visninger i Sarpsborg/Fredrikstad-området?
(og vet du om det er noen morsomme vertinnegaver utover :cool: )
har nylig kjøpt meg plastglass med lokk i avanti-serien - kjempefine! Kjøpte dem for å bruke til å fryse ned smoothies. Vet jo at Avanti-serien ikke er til å fryse, men tenker at om de blir behandlet pent i fryseren så bør det gå? Fyller dem selvsagt ikke fulle.... Noen som har erfaringer??
"Tok sjansen" og frøys ned smoothie i to av Avanti-glassene igår, smakte på den første idag. Frossen smoothie var ikke dumt - og "glasset" like helt. Er klar over at det er "risky" bruk, men om man setter dem fint/trygt i fryseren og ikke utsetter dem for røff behandling er jeg villig til "å ta risikoen" for glassene passer så fint til sånt & tenker at det kan være skikkelig digg niste :)
Hmmm... Jeg kan ikke legge ut mailen min,men andre over her kan..? :confused:
Helt greit at min ble fjernet asså,men da må det være likt for alle. Samme med koden til iHerb,står jo koder i mange andre tråder her inne. Kanskje tid for en gjennomgang av div tråder? :)
Ambefaler virkeli å kjøpe den lille boksen man kutter løk med, alla
denne ; www.tupperware.no/produkter/herb-chopper
Bare noen år siden jeg kjøpte min så den er ikke lik :)
Er fantastisk til å hakke alt me :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.