< Tilbake til oversikten

Hvordan poster jeg et nytt innlegg?

søt uten sukker sa for siden:

hvordan startet jeg et nytt innlegg?? Hilsen helfersk

Elanessë sa for siden:

Nå når jeg skal svare deg, så trykker jeg på knappen her som heter "post reply". Da svarer jeg i tråden din og skriver et innlegg. Var det det du lurte på?

Summer sa for siden:

(Jeg hentet ut dette innlegget fra en annen tråd i går, men rakk ikke svare. :) )

Tusen takk! Fant ut av det til slutt ! Da lurer jeg på neste ting:p: Hvordan lager man en slik som viser hvor mye man har gått ned i vekt, denne staven som jeg ser flere har...? Tenkte den kunne være motiverende for meg også..

Elanessë sa for siden:

Du finner noen f.eks inne på www.tickerfactory.com - på første linken litt nedpå siden der så finner du "weight loss"

Jepp... da har jeg funnet "factory" siden. Men hvordan i all verden laster jeg den ned? hvordan legger jeg den inn... Hmm mye man skal lure på her inne :D

Elanessë sa for siden:

Det skal komme en link opp når du er ferdig med tickeren. Men det letteste er å høyreklikke på tickeren din, velg kopier, gå inn på signaturen din (via kontrollpanelet f.eks) og der "lim inn". Så skal den ligge der.

Elanessë sa for siden:

Kjempeflott!! :D
Lykke til med dine 13,5 resterende kilo :klem:

:confused: Denne klippe lime greia var visst ingen god ide likevel.. nå som jeg skal forandre på vekta, så har jeg jo ingen direkte link til min ticker.. hmm. prøvde å gå inn fra din link men da kom jeg jo rett på din :p Den skal jeg jo ikke endre på :Dmå kanskje prøve forfra...

Elanessë sa for siden:

Hm, det skal gå ann å klikke på din egen ticker ja. Jeg gjør det når jeg skal forandre, og så må jeg bare skrive pinkode, så får jeg endret på den. Da endrer den seg automtiski signaturen min.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.