Icerus sa for siden:
Bare lurer å om det er mulig å utveksle innlagte matvarer. Ser ikke at jeg kommer til å bruke denne siden dersom jeg må legge inn alt...
Ikke lat, bare ikke tid å bruke på dette...:(
Icerus sa for siden:
Bare lurer å om det er mulig å utveksle innlagte matvarer. Ser ikke at jeg kommer til å bruke denne siden dersom jeg må legge inn alt...
Ikke lat, bare ikke tid å bruke på dette...:(
Nille sa for siden:
Det er vel ikke mulig å "utveksle" innlagte matvarer vel ? De må jo uansett legges inn ?
Eller misforstår jeg nå ?
Du behøver jo ikke legge inn alt på en gang, - det er vel bare et prioriteringsspørsmål....
Jeg har lagt inn etterhvert i en 4 års periode....
Georgine sa for siden:
Det er verdt den tiden det tar å legge inn matvarene. Jeg har en notisbok på kjøkkenet hvor jeg skriver ned innhold og hva jeg spiser, så legger jeg det inn når jeg har tid til det.
Icerus sa for siden:
Devar vel det jeg regnet med egentlig:( Hadde vært veldig greit hvis man kunne utveksle innlagt mat, så slapp man å starte helt på schratch..
Men men. Får se om jeg får satt av noe tid freomver til å legge inn det viktigste...
Takker for svar Nille og Georgine
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.