Hei, sambo og jeg er igang med easylifedietten som er ketosebasert. Første kurskveld sa instruktøren at etter ca tre dager kommer ketosen i gang... Hun sa imidlertid ikke noe om hvordan man merker det... Leste her inne om ketostiks eller noe sånt og dro håpefullt på apoteket, men de hadde ikke inne nå.
Er det noe annet man kan merke det på?
Litt nyskjerrig på HVA ketose egentlig er også, så hvis noen har mulighet og ork til å forklare blir jeg kjempelykkelig!
Håper det var utfyllende nok... Nå følger du jo ikke ketolysekuren, så hvorfor du poster i ketolyseforumet vet jeg ikke... :p Foreslår dog at du får tak i ketostix så du får målt om du er i ketose eller ei :)
Tusen takk for svar:) Jeg skrev innlegg her fordi dietten vi går på er ketosebasert, og spørsmålene jeg hadde er relatert til ketose. Tenkte at inne på ketoseforumet finnes de som har best greie på det. Håper det ikke var galt av meg å skrive her, tenkte ikke over det på den måten :flau:
Takk for svaret ditt, det var akkurat det jeg lurte på:ja:
Jeg merket godt da jeg gikk over i ketose... Fikk lett hodepine, og litt svimmelhet... Det gikk fort over... ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.