Lisbeth sa
for 16år siden:
Tenkte det kunne være kjekt med en tilbuds-tråd..ikke alltid man har tid til å lese gjennom tilbudsbladene som kommer i posten. Skriv inn når du kommer over fine kavkarbo tilbud :D
Coop Obs:
40% på all frukt og grønt, også økologisk
Sommerkoteleter kr 29,90 pr kg
Ica Maxi:
Ferske nakke- og svinekoteletter kr 29,90 pr kg (mandag-onsdag)
Coop Mega:
Lammelår kr 69,90 pr kg
Madamim sa
for 16år siden:
Blomkål hos lidl til 9 kr/stk, frem til 30.april
nellie sa
for 13år siden:
Vet det finnes en slik tråd til, men den finner jeg ikke.. Synes det burde vært litt mer fart i tilbudstråder, hvertfall:p
Denne uken er det noen gode tilbud på Coop Mega.
40% på et stort utvalg av kjøttpålegg fra Gilde
Edamer 850 gram 59.90 pr stykk (må ha til julefrokosten)
Økologiske krydderurter 13 kr pr potte
Og fra torsdag-lørdag er det 34.90 pr kg for blåskjell
De har også fått inn pepperkakehus denne uka!
På Obs! hypermarked er det 10 1.5 liter Pepsi max for 100 kroner (for de som holder på med sånt)
Og 40% på alt ull"undertøy" fra Pierre Robert!
Lillemy71 sa
for 13år siden:
Åhhh takk, jeg skal avgårde og hamstre litt for jeg elsker ulltrøyene til PR og nå er de jeg har helt utvaska og dvaske :D
nellie sa
for 13år siden:
Jeg også! ELSKER.
nellie sa
for 13år siden:
Forresten. Husk å sjekke om det gjelder der du bor. Jeg har sett i Coop Øst sin kundeavis.
Lillemy71 sa
for 13år siden:
nellie sa:
Forresten. Husk å sjekke om det gjelder der du bor. Jeg har sett i Coop Øst sin kundeavis.
Gjør det sikkert, får bare slenge innom og se :)
Engledans sa
for 13år siden:
Fiiiin tråd.Posten har ikke kommet her enda.
nellie sa
for 13år siden:
Jeg løper inn og sjekker kundeavisene på nett på lørdags kvelden:p
Carisma sa
for 13år siden:
Bunnpris har veldig bra dagstilbud for tida. Kjøttdeig til 19 kr pakka o.l.
Tror forresten det var jeg som startet den andre tråden? Ellers så fant jeg denne forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46407
Lillemy71 sa
for 13år siden:
nellie sa:
Jeg løper inn og sjekker kundeavisene på nett på lørdags kvelden:p
Har sjekket for mitt område og det er jo ikke bare ullundertøy, men alt fra PR som er på 40% utenom ullundertøy fra sportskolleksjonen da. Blir brukte en del penger i kveld ja, for jeg liker også treningsundertøyet de har :D
nellie sa
for 13år siden:
Ja, tror det var du. Det finnes vel en tråd eller tre om det.
nellie sa
for 13år siden:
Lillemy71 sa:
Har sjekket for mitt område og det er jo ikke bare ullundertøy, men alt fra PR som er på 40% utenom ullundertøy fra sportskolleksjonen da. Blir brukte en del penger i kveld ja, for jeg liker også treningsundertøyet de har :D
Oi, det så ikke jeg! Kunne ønske jeg var flinkere til å spare opp penger til lure ting var på tilbud. Det får være et mål for 2012:)
nellie sa
for 13år siden:
Ukens Go` helg-tilbud hos Kiwi er kalkunfilet. Riktignok marinert i noe som sikkert ikke er særlig bra for oss, men det går ann å skylle av mesteparten av det.
ToreH sa
for 13år siden:
Denne tråden bør slettes, den oppfordrer til hamstring....
Påstand: billige råvarer gjør at man handler mer enn man trenger..... hehe
nellie sa
for 13år siden:
Oki:o
ToreH sa
for 13år siden:
Lillemy71 sa:
Åhhh takk, jeg skal avgårde og hamstre litt for jeg elsker ulltrøyene til PR og nå er de jeg har helt utvaska og dvaske :D
Å hamstre er ufint....hamstre smør???? :p
Lillemy71 sa
for 13år siden:
hypah sa:
Å hamstre er ufint....hamstre smør???? :p
Ja jeg hamstret smør i går, jeg kjøpte hele to pakker med meg hjem. Varer nok til jul tenker jeg :D
<insert_scary_name_here> sa
for 13år siden:
Sorry, det blir for dumt å skulle slette en tråd av den grunnen. Setter pris på å vite om det f.eks. er norvegia på tilbud noe sted, jeg bruker masse av det uansett, og har mye penger å spare der... Du finner garantert andre langt mer "oppfordrende" tråder andre steder på forumet, lykke til i letingen!
ToreH sa
for 13år siden:
sa:
Sorry, det blir for dumt å skulle slette en tråd av den grunnen. Setter pris på å vite om det f.eks. er norvegia på tilbud noe sted, jeg bruker masse av det uansett, og har mye penger å spare der... Du finner garantert andre langt mer "oppfordrende" tråder andre steder på forumet, lykke til i letingen!
Hehe, du skjønte ikke spøken tydeligvis.....:rolleyes:
langaard sa
for 13år siden:
Det er smør til salgs på finn.no:D
Bønna200 sa
for 13år siden:
langaard sa:
Det er smør til salgs på finn.no:D
Måtte innom finn.no og se. For SERIØST lissom??! Det var seriøst, gitt.
Har folk blitt helt gærne nå, eller? :eek:
langaard sa
for 13år siden:
Bønna200 sa:
Måtte innom finn.no og se. For SERIØST lissom??! Det var seriøst, gitt.
Har folk blitt helt gærne nå, eller? :eek:
Ja:lol:
for 13år siden:
hypah sa:
Var litt usikker, og i litt dårlig humør (p.g.a. andre ting). Så du får tilgi meg. :)
Sugarpill sa
for 13år siden:
hypah sa:
Har du reflektert over hvorvidt dét at ingen tar "spøkene" dine her inne kan ha med at de ofte ikke er særlig morsomme?
ToreH sa
for 13år siden:
Ethereal sa:
Har du reflektert over hvorvidt dét at ingen tar "spøkene" dine her inne kan ha med at de ofte ikke er særlig morsomme?
Lille venn, hatt en dårlig dag i dag kanskje? :rolleyes: Ta deg en høykarbo drink så går alt så meget bedre, skål!
j88 sa
for 13år siden:
hypah sa:
Lille venn, hatt en dårlig dag i dag kanskje? :rolleyes: Ta deg en høykarbo drink så går alt så meget bedre, skål!
Jeg syns også at du burde tenke litt over hvordan du ordlegger deg, er ikke altid like lett å forstå spøker når det er skrevet.
ToreH sa
for 13år siden:
j88 sa:
Jeg syns også at du burde tenke litt over hvordan du ordlegger deg, er ikke altid like lett å forstå spøker når det er skrevet.
nei, det har du rett i. Spøker skrevet på internett krever nok større forståelse hos mottakeren (leseren). Du har veldig rett i det ja. :D
Sugarpill sa
for 13år siden:
hypah sa:
Neida, lille venn , du bare irriterer meg. Btw, hersketeknikkene dine er like lavmåls som humoren (når vi først skulle gå så lavt).
nellie sa
for 13år siden:
Gi meg noe morsomt, så skal jeg le.:)
ToreH sa
for 13år siden:
Ethereal sa:
Neida, lille venn , du bare irriterer meg. Btw, hersketeknikkene dine er like lavmåls som humoren (når vi først skulle gå så lavt).
Jeg er ikke sarkastisk fordi jeg er det, men det bare tvinger seg frem liksom...:D
wonder why? ;)
ToreH sa
for 13år siden:
nellie sa:
Gi meg noe morsomt, så skal jeg le.:)
Det selges smør på finn.no....? ;)
langaard sa
for 13år siden:
hypah sa:
Det selges smør på finn.no....? ;)
Og det vet vi, men det er morsomt da:D
ToreH sa
for 13år siden:
Ganske utrolig egentlig, men da får man ihvertfall tak i smør da. Er snustomt her i gården iallefall, både smør, setersmør og slik brelett tror jeg det heter? (de gule smørboksene med lokk på?) eller var det bremykt det heter kanskje...husker ikke riktig.
langaard sa
for 13år siden:
hypah sa:
Ganske utrolig egentlig, men da får man ihvertfall tak i smør da. Er snustomt her i gården iallefall, både smør, setersmør og slik brelett tror jeg det heter? (de gule smørboksene med lokk på?) eller var det bremykt det heter kanskje...husker ikke riktig.
Bremyk ja, 60% smør og 30% raps, den er helt ok,men det er tomt for den også:mad:
langaard sa
for 13år siden:
Og ikke pokker om jeg kjøper smør på finn.no, der går grensen:D
Sugarpill sa
for 13år siden:
hypah sa:
Jeg er ikke sarkastisk fordi jeg er det, men det bare tvinger seg frem liksom...:D
wonder why? ;)
Var dét virkelig det beste du kom opp med? Sorry, men selv om jeg setter pris på en god krangel, kan jeg ikke gå lenger ned. Da måtte jeg hatt i meg jævlig mange høykarbo-drinker først.
Beveger meg herved ut av tråden for godt og overlater den til de som faktisk vil dele tips om tilbud på matvarer, før stakkars Photo må komme og rydde opp.
ToreH sa
for 13år siden:
Cya!
ToreH sa
for 13år siden:
langaard sa:
Og ikke pokker om jeg kjøper smør på finn.no, der går grensen:D
:) yup
Huldr sa
for 13år siden:
hypah sa:
Var det noen som snappet de siste 20 pakkene med smør foran deg, kanskje?
Sorry, kunne ikke dy meg ;)
ToreH sa
for 13år siden:
Haha, nei som jeg sa, etter at jeg tok de siste så var det ikke flere igjen. Derfor var jeg glad for at jeg fikk sikret meg før det ble tomt. Nei, på meg er de ikke synd på. Jeg har en egen evne til å planlegge og sikre meg og mine. Men tenkte mer på de som nå ikke får tak i smør her oppe da. Dem er det jo litt synd på. Men da er det jo bra at noen selger smør på finn.no. Alt ordner seg for den paranoide...:D
nellie sa
for 13år siden:
Anywaaays.
I uka som kommer er det cola light/cola zero/cola tilbud på på Obs! Hypermarked. 100 kroner for 10 1,5 litere.
"Vanlig" Norvegia til 59.90 pr kg.
Og tre pakker OMO (color og ultra hvitt) for 100 kroner. (1.17 kg)
Kanutten sa
for 13år siden:
nellie sa:
Anywaaays.
I uka som kommer er det cola light/cola zero/cola tilbud på på Obs! Hypermarked. 100 kroner for 10 1,5 litere.
Og Coop Mega har Big One pizza til 40%!!
Pizza ER jo en grønnsak?? :rolleyes:
nellie sa
for 13år siden:
Hehe, jeg tenkte jeg skulle skrive det, men droppa det gett:p Må nok kjøpe noen sånne til mannen! Faktisk.
for 13år siden:
Ost er bra!
nellie sa
for 13år siden:
Ost er toppen!:) Kjærsten spiser ostesmørbrød HVER eneste dag. 365 dager i året. Så her går det endel.:p
Carisma sa
for 13år siden:
nellie sa:
Anywaaays.
Ah, jeg trenger jo både ost og vaskepulver! Thanx!
VSB sa
for 13år siden:
...Og jeg som MÅ prøve å kutte på colaen (zero).:o
Bønna200 sa
for 13år siden:
VSB sa:
...Og jeg som MÅ prøve å kutte på colaen (zero).:o
Du får holde deg langt unna Obs. :p
Dietta sa
for 13år siden:
Spørs om ikke jeg må en tur på Obs og kjøpe (ikke hamstre ) ost. Skjønner forøvrig at jeg sitter på en formue med mine 3 pakker meierismør som ligger i kjøleskapet :p
langaard sa
for 13år siden:
Dietta sa:
Spørs om ikke jeg må en tur på Obs og kjøpe (ikke hamstre ) ost. Skjønner forøvrig at jeg sitter på en formue med mine 3 pakker meierismør som ligger i kjøleskapet :p
Du må passe deg for innbrudstyver, Dietta:D
Dietta sa
for 13år siden:
langaard sa:
Du må passe deg for innbrudstyver, Dietta:D
Og jeg vil med dette meddele alle mine venner her på lavkarbo.no at jeg nå har flyttet, og bor i nærheten av Tana Bru..................
ToreH sa
for 13år siden:
Da må jeg innom OBS! og handle 8-10 pakker med ost (IKKE HAMSTRE) slik at jeg får fylt opp kjølehjørnet vårt litt.
Lillemy71 sa
for 13år siden:
nellie sa:
Hehe, jeg tenkte jeg skulle skrive det, men droppa det gett:p Må nok kjøpe noen sånne til mannen! Faktisk.
Julemiddag?? :D:D
Dietta sa:
Jeg har "bare" to pakker jeg. :D
Passer forøvrig fint med vaskepulver på tilbud for det trenger jeg :p
nellie sa
for 13år siden:
I dag har vi vært og kjøpt ørtiførti bokser med makrell i tomat og kremost.. Og rugsprø og tannkrem til liten og stor.. Og håndsåpe og skyllemiddel. Ogogogog. 10 kronersmarked på Ica og Spar nå om dagen!
langaard sa
for 13år siden:
nellie sa:
I dag har vi vært og kjøpt ørtiførti bokser med makrell i tomat og kremost.. Og rugsprø og tannkrem til liten og stor.. Og håndsåpe og skyllemiddel. Ogogogog. 10 kronersmarked på Ica og Spar nå om dagen!
Takk for tipset, er tom for makrell her:)
nellie sa
for 13år siden:
Tror jeg må dra og kjøpe enda mer senere i dag.:) Mine to kjære spiser nesten bare makrell i tomat på knekkebrødene sine.
nellie sa
for 12år siden:
Kokosmelk til 13 kroner og 40% på toalettpapir og tørkerull på Mega!:)
nellie sa
for 12år siden:
Og på Obs! hypermarked er det 199 kroner for Koss portapro head set (koster vanligvis 249) og 10 kronersmarked da.. Røska med meg fetasnack, kremost, skyr og skyllemiddel.. Også er det jo da på små bokser makrell i tomat (110 gram) og masse andre greier!:)
Ninasju sa
for 12år siden:
Dytter på denne jeg. Fredagstilbud på Kiwi denne uken er pepperbiff til 16.90.
Kanutten sa
for 12år siden:
Bunnpris: Shakerboks med mange perletomater, fem miniagurker eller fem minipaprika til kun 10,- kr pr boks!
for 12år siden:
730 gr. norvegia gulost til 39.90 på rimi denne uken.
Gerd sa
for 12år siden:
10 kroners marked hos spar denne uka.
Bla. blomkål og brokkoli :D
nellie sa
for 12år siden:
Tror det er 10 kronersmarked på Coop Obs! også.:) Også er det 40% på diverse produkter fra proteinfabrikken der!:)
Kanutten sa
for 12år siden:
nellie sa:
Tror det er 10 kronersmarked på Coop Obs! også.:) Også er det 40% på diverse produkter fra proteinfabrikken der!:)
10 kroners på Ica også.
Dietta sa
for 12år siden:
Funksjonellmat selger nå sjokoladekakemiksen til 19,- pr. pakke pga dato.
Jula er reddet :heia:
nellie sa
for 12år siden:
Jeg har funnet meg en butikk som må ha helt syke mengder med svinn. ICAen her har alltid innmari mye varer til halv pris pga dato.
I går kjøpte jeg indrefilét, kremost, helmelk, rømme, yoghurt, biola +++ til halv pris.
Har tidligere kjøpt MASSE ferdigpakker med de to ferdig lavkarborettene fra Toro, ost, egg, fetaost, brie, skyr, kjøttpålegg bl.a roastbeef osv.
Marella77 sa
for 12år siden:
HER kan du finne mange tilbud ;)
Marella77 sa
for 12år siden:
Fant et kjempebra tilbud på REMA 1000. KJØPTE TO STK. ENDA JEG IKKE TRENGER DE, MEN MÅTTE BARE SLÅ TIL, HEHE...
SE HER .
SJEKK UT SIDE 16. JIF MOPP STARTPAKKE. FØR 200, NÅ 49,- !!!
elien sa
for 12år siden:
Denne uken er det tilbud på røkt svinekam til bare 29,90 pr kg på Mega, + det er også tilbud på Norvegia der til 59,90 pr kg.
Ligger noen kilo med røkt svinekam i fryseren vår nå, å noen kg ost i kjøleskapet:D
Elin