< Tilbake til oversikten

Hva med huden?

gullahar sa for siden:

Jeg mister kiloene jevnt og trutt, men opplever at huden ikke alltid henger med. F.eks er "innholdet" i dobbelthaka borte, men huden har ikke trekt seg sammen slik at jeg får markert hake. Vil huden aldri trekke seg sammen igjen, eller tar det bare litt tid?

gullahar sa for siden:

Ja, og så puppene da. Før var det min store stolthet. Men nå virker det som om de siger lenger ned jo flere kilo jeg mister. Hjeeelp! Noen som har en mirakelkur mot hengepupper:eek:?

Gerd sa for siden:

Når det gjelder huden, så vil den trenge tid på å trekke seg sammen :ja:
Plutselig kan du oppleve at kroppen forandrer seg, og trekker seg mer sammen, selv om vekta stopper opp. :)

Photobscura sa for siden:

Det avhenger også av alder, huden er jo mer elastisk jo yngre man er. Men den vil trekke seg sammen litt etter hvert, men det kan ta litt tid.

Men et triks for å stramma opp musklene som holder brystene oppe, er å trykke håndflatene mot hverandre med all kraft, ca 15 cm fra brystene, og holde i 10 sekunder. Gjør det noen ganger om dagen, det hjelper faktisk :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.