< Tilbake til oversikten

Ny her!

pingunn sa for siden:

Heisann!
Idag har jeg bestilt startpakka :rolleyes:
er veldig spent på hvordan dette virker.
Har latt meg innspirere av en nettvennine her inne.;)
Kommer sikkert med masse spørsmål etterhvert, nå må jeg bare vente i spenning på boka.
Jeg har 13 kilo som skal av, og føtte at nå var det på tide og slutte å surre rundt.
Har to barn på 2 år og 3 månder, Filip og Bella.
HVordan endrer jeg min kostholdsfilosofi???? kan ikke huske at jeg valgt det, men er en liten stund siden jeg registrerte meh her

Gerd sa for siden:

Heisann og velkommen :D

Og lykke til :heia.

Ang. kostholdsfilosofi:
Gå inn på kontrollpanel og så på endre profil :)

pingunn sa for siden:

Takk der fikset jeg det.

terry sa for siden:

hjærtelig velkommen hit :)

Alyssa sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til! :heia:

karbolia sa for siden:

Jeg er også ny her... i dag faktisk... og lurer litt på den startpakken..er det noe man MÅ ha?

Sånn ellers snuser jeg mest rundt på oppskrifter og sånt. Skriver litt matplaner og starter for fullt til mandagen.

:)

Tuppen sa for siden:

velkommen :D

Elanessë sa for siden:

Velkommen så masse!

Marita sa for siden:

Velkommen til dere begge, da! :D

Startpakken, hvis du skal gå på ketolyse, er et must å ha.. Boka og de tablettene er viktig for å få optimalt utbytte av kuren!
Lykke til, blir spennende å følge dere fremover :)

Max sa for siden:

Velkommen og masse lykke til!

Lisbeth sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til!! :blomster:

AnetteS sa for siden:

Velkommen :) Lykke til begge to!

pingunn sa for siden:

Takk alle sammen! :glis:

Karbosara sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til!

Lurt å lese boka godt, og sette seg inn i det, så du slipper mange unødige runder med nesten riktig kost...det rådet fikk jeg da jeg startet, og det var lurt! Da visste jeg hva jeg gikk til...

...kos deg!

Ha en fin kveld!

Princez sa for siden:

Velkommen hit ja! :-) Her står vi parat.. noen mer aktiv enn andre, men sånn er det! Føles nesten som en menighet vi er i... Hihihi!!

Så lenge det nytter så er det så sinnsykt bra!!

Klem, og masse lykke til!

MorStine sa for siden:

Hei snuppa:) Velkommen hit!!!

Nettvenninne?:blafre: Er det meg:rørt:?:stortsmil

Lenge siden jeg har sett deg nå, men kan ikke huske at du har noe til overs;) Men husker vi startet litt sammen en stund etter vi hadde fått januarbæibiene våre;)

:klem: Bare å spørre om du trenger litt hjelp:D

pingunn sa for siden:

Det er deg veit du :smask:
IKke no til overs?????:rolleyes: Jo takk, men det er minst 13 kg for mye her nå gitt, sikkert blitt mer og, for etter at jeg ikke har fått trent på lenge har nok endel av musklene gått over til fett:eek:
KOmmer nok sikkert endel spørsmål. venter til etter boka har kommet , for da får jeg sikkert svar på endel.
Tror jeg har spist riktig idag da :stolt:

AnetteS sa for siden:

Innom å ønsker deg en god natt :)

pingunn sa for siden:

Idag kom boka :jippi:
HAr lest endel i den idag og starter med piller og alt imorra.
er kjempe spent og motivert. nå skal jeg klare det. :jupp:

Hvordan får jeg endret tickeren min? trodde det bare var å trykke på den :undrer:

Levita sa for siden:

Velkommen, og riktig lykke til med kuren! Les boka, bruk forumet (spesielt godt å ha på dager man trenger en oppmuntring eller ikke kommer på noe man har lyst til å spise. Man får begge deler her inne...hyggelige mennesker og gode oppskrifter) :) Ikke at jeg er så supererfaren etter en måned på kuren, men forumet har vært til god hjelp for meg i alle fall.

God natt!

pingunn sa for siden:

Takk takk.
Tror nok jeg kommer til å bruke det ja ;)Virker som om det er kjempe god stemning her inne. gleder meg til å bli bedre kjent.
1 månde og ned så mye:eek: så flink du er. lykke til videre:)
Natta!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.