Heisann!
Idag har jeg bestilt startpakka :rolleyes:
er veldig spent på hvordan dette virker.
Har latt meg innspirere av en nettvennine her inne.;)
Kommer sikkert med masse spørsmål etterhvert, nå må jeg bare vente i spenning på boka.
Jeg har 13 kilo som skal av, og føtte at nå var det på tide og slutte å surre rundt.
Har to barn på 2 år og 3 månder, Filip og Bella.
HVordan endrer jeg min kostholdsfilosofi???? kan ikke huske at jeg valgt det, men er en liten stund siden jeg registrerte meh her
Startpakken, hvis du skal gå på ketolyse, er et must å ha.. Boka og de tablettene er viktig for å få optimalt utbytte av kuren!
Lykke til, blir spennende å følge dere fremover :)
Lurt å lese boka godt, og sette seg inn i det, så du slipper mange unødige runder med nesten riktig kost...det rådet fikk jeg da jeg startet, og det var lurt! Da visste jeg hva jeg gikk til...
Lenge siden jeg har sett deg nå, men kan ikke huske at du har noe til overs;) Men husker vi startet litt sammen en stund etter vi hadde fått januarbæibiene våre;)
Det er deg veit du :smask:
IKke no til overs?????:rolleyes: Jo takk, men det er minst 13 kg for mye her nå gitt, sikkert blitt mer og, for etter at jeg ikke har fått trent på lenge har nok endel av musklene gått over til fett:eek:
KOmmer nok sikkert endel spørsmål. venter til etter boka har kommet , for da får jeg sikkert svar på endel.
Tror jeg har spist riktig idag da :stolt:
Velkommen, og riktig lykke til med kuren! Les boka, bruk forumet (spesielt godt å ha på dager man trenger en oppmuntring eller ikke kommer på noe man har lyst til å spise. Man får begge deler her inne...hyggelige mennesker og gode oppskrifter) :) Ikke at jeg er så supererfaren etter en måned på kuren, men forumet har vært til god hjelp for meg i alle fall.
Takk takk.
Tror nok jeg kommer til å bruke det ja ;)Virker som om det er kjempe god stemning her inne. gleder meg til å bli bedre kjent.
1 månde og ned så mye:eek: så flink du er. lykke til videre:)
Natta!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.