< Tilbake til oversikten

Ok ... Så blir det ketolyse på meg!

cathrine sa for siden:

Men..jeg har noen spørsmål..;
Får ikke kjøpt boka riktig ennå, men hva kan jeg spise?
Kan noen gi meg noen eksempler på frokost,lunsj,middag og mellommåltider?
Og hva bør jeg ta av kosttilskudd?

supha sa for siden:

Heisann!
Hvis du skal gå på ketolyse, så er ketolysetablettene et must. Da får du i deg alle vitaminer og mineraler du trenger. Et ord som er viktig på ketolyse: FETT! Masse fett. Anbefaler deg å lese journalene inne her, der er det mange som har lagt ut dagsmeny osv. Anbefaler deg å lese Gerd sin journal:D

Lykke til!

cathrine sa for siden:

Takk..
Får gå på "besøk" jeg da...

:)

Elanessë sa for siden:

Åja Gerds journal er bare helt fantastisk..!!

Jeg har ganske nylig begynt her også, men her kan du se hva jeg har spist i tre dager da:

Frokost: 1 frokostpannekake m/ Heistad syltetøy
Lunch: 1 Lollypopbrødskive (fra nå av kalt "skive"), eggesalat, fire "spyd" med biter av babybel-ost, paprikasnacks, kalkunsnacks, agurk og salami
Mellommåltid (MM): 1 pølse- og ostemuffins (pipp)
Middag: kjøttdeigform
MM: 1 kokt egg med noen biter kalkunsnacks
Kvelds: litt mer kjøttdeigform
Drikke: 3 1/2 liter vann

Lunch: 1 skive, eggesalat, blomkål, fire "spyd" med biter av babybel-ost, paprikasnacks, kalkunsnacks, agurk og squash
MM: 1 pipp
Middag: kyllingfilèt med blomkål
MM: noen salamiskiver
Drikke: 4,2 liter vann

Lunch: kjøttdeigform-rester, eggerøre, spekeskinke, to "spyd" med biter av hvitost, paprikasnacks, kalkunsnacks, agurk og bogskinke
Middag: 1/2 gratinert og fylt paprika - maaasse kjøttdeig, løk og ost
Kvelds: en pipp
Drikke: 4,2 liter vann

Jeg fortsetter med å skrive dagsrapport på maten i journalen min. Masse lykke til til deg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.