Sulphur sa for siden:
Finnes det noen måte å bli varslet på når man får svar på de blogginnleggene man har kommentert? Jeg har nemlig ræva hukommelse. :o
Sulphur sa for siden:
Finnes det noen måte å bli varslet på når man får svar på de blogginnleggene man har kommentert? Jeg har nemlig ræva hukommelse. :o
Sulphur sa for siden:
Nobody?
Belseblubb sa for siden:
Ja, det kunne jeg tenke meg å få svar på å. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få rotet meg tilbake til samme blogg.. Men klikket på mitt eget brukernavn en gang, og fikk opp de bloggene jeg hadde vært inne på. Har ikke helt kontrollen her ennå nei.. :wacko:
Trolljenta sa for siden:
Tror det er sånn det funker, en stund siden jeg var innom de innstillingene..
Gå inn i bloggkontrollpanelet som ligger på venstre side når du går inn i bloggene.
Se under bloggvalg. Hvis du setter abonnementinnstillingene til ingen epost-varsling eller epost-varsling abonnerer du automatisk på alle innlegg du poster i. Du finner de under bloggabonnement og blogginnlegsabonnement. Hvis du bare vil abonnere på bestemte tråder kan du sette innstillingene til ikke abonner og bruke den lille knappen lengst til høyre under et blogginnlegg for å abonnere.
Sulphur sa for siden:
Se der, ja. Nå fikk jeg det til. Takk for hjelp!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.