< Tilbake til oversikten

Hvordan få de nyeste innleggene først på listen?

sommerblomt sa for siden:

Hei!

Jeg skriver ikke så mye selv, men lærer masse av å lese innlegg:) Har vært på ketolyse i ca 6 uker nå. Har gått ned 2,5 kg, så er ikke så fornøyd:( Men skal prøve å fortsette frem til sommeren. Vil gjerne ned 8-9 kg til.

Spørsmålet mitt er hvordan man får de siste innlegg til å komme øverst på listen:confused: Jeg har prøvd å trykke litt rundt, men får det ikke til- Noen som vet og kan hjelpe:confused:

Elanessë sa for siden:

Tror det skal være på kontroll-panel og så valg.
Men må bare si at det jo er utrolig irriterende :p mye enklere å se svar etter hverandre - når det er quoting o.l.

Et tips er å åpne tråden du vil lese, så trykke på linken oppe til venstre som heter vis første uleste. Da hopper den dit til første innlegg som du ikke har lest enda. Så er det bare å bla seg derifra så får du med deg alt nytt.

Jeg mente ikke i er tråd, men på første siden der alle trådene ligger.
Skulle så gjerne hatt de nye trådene til å komme øverst men det gjør de ikke hos meg.

Elanessë sa for siden:

Hm, sånnsett ja. Så rart at de ikke gjør det hos deg.
Det eneste jeg kan foreslå er at du går på kontrollpanelet ditt, velger valg til venstre der og ser i kategorien som heter "standard avkorting for trådalder". Min står på forumstandard der - gjør den det hos deg?

Elanessë sa for siden:

Det er forresten også noe der som heter trådvisningsmåte, kanskje det er det? Min står på linjær - eldste først, og jeg har de nyeste trådene på siden øverst. Rart, men sånn er det her.

Jeg har de samme innstillingene som deg. Dette var rart, men tusen takk for alle rådene dine.
:-)

Elanessë sa for siden:

Hvor er det du sjekker trådene forresten? For på noen underforum så er det en del klistrede (viktige) tråder. Dvs at de står fast øverst på lista selv om det er nyere tråder som skrives. Ketolyse-underforumet har bl.a ganske mange klistrede tråder

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.