< Tilbake til oversikten

Ingers Rugbrød

Sannasol sa for siden:

Noen som vet hvor mange karber det er i det?

Jeg savner brøøøøøød!!! :p

SusieBlues sa for siden:

Nei, beklager, det vet jeg ikke, men det er mange gode brødoppskrifter her inne. Jeg baker som regel Iset-brød! Veldig godt!

jeef-micro sa for siden:

Det er ikke akkurat lavkarbo det brødet, men det er mange oppskrifter på brød her inne viss du søker :)

luringen sa for siden:

...alt for mye...

Elanessë sa for siden:

Per 100 gram så har Ingers Rugbrød 30,1 g krabohydrater, herav 2,3 er sukkerarter.
Så det brødet er nok ikke noe for lavkarboere nei.

Men det finnes som nevnt her brød for oss også..! Bare å prøve seg fram og finne noe du liker, og som er mest likt sånt brød du liker. For meg ble det Lollypopbrødet (oppskrift inne på bakst her)

Sannasol sa for siden:

Jeg har nå bakt lollypop-brød! Med stort hell. Ble kjempevellykket på første forsøk. Jeg la ikke linfrø i bløt, men prøvde å knuse de med stavmixer først. Så brødet ble ikke sånn klissete som mange beskriver.
God erstatning for Ingers Rugbrød dette. Jeg laget meg eggesalat og hadde på i rikt monn.

Men, hvor mange sånne skiver kan man spise på en dag da??

Photobscura sa for siden:

Må nesten bare skyte inn av nysgjerrigehet, noen som har opplevd dette brødet som en partystopper?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.