< Tilbake til oversikten

Ny dame ...

Xenia sa for siden:

Jeg har sniki litt i kulissene et par uker, så det er vel på tide å presentere meg... :p Tusen takk for masse inspirasjon forresten !

Jeg er ei dame som fyller 40 dette år, og trenger å gå ned mange kilo... :mad: Jeg har slanket meg på Fedon vis før, med stort hell, men denne gangen ville jeg kjappere ned i vekt... Synes nok ikke det går fort nok, men har faktisk tatt av 6 kilo på 18 dager... :D Mye vann selvfølgelig... Jeg har vært i ketose i 2 uker, og har klart meg veldig bra... Selv om det ble litt feiging i starten, så har jeg begynt å prøve meg på en del av oppskriftene her inne... Bl. annet Lollipop brød, frokostpannekaker, og div middagsretter...
Så takk for mange spennende oppskrifter også ! :D

Lykke til alle sammen !!

Gerd sa for siden:

Velkommen hit og lykke til :heia:

Xenia sa for siden:

Tusen takk !! :D Ser vi har like mange kilo som skal ned...

Gerd sa for siden:

Jeg har gått ned 23 kilo siste året ;)
Og har hatt det helt topp, med masse god og mettende mat, og dette herlige forumet :D

Så jeg har sagt meg ferdig med slankingen, og er over på vedlikehold :)

Og skal fremdeles nyte god mat og kose meg på forumet ;D

Xenia sa for siden:

Wow ! Jeg leste visst feil på tickeren din... :o Sorry !! Så utrolig bra da ! Gratulerer !! Da har du vel mange bra tips å komme med da ?? :D

Gerd sa for siden:

Ja, noen tips har jeg da ;)

Det beste jeg har er å følge boka slavisk de første ukene til ting har satt seg i fingrene ang. maten og det blir lettere å ta det på feelingen :)

Boka har vært min "bibel" gjennom hele kuren :ja:

Vibeke-67 sa for siden:

Hei og velkommen!
Er ganske fersk her jeg også, men synes jeg får mye støtte og nyttige tips her inne.

Lykke til - heier på deg!

Sulphur sa for siden:

Velkommen Xenia, og lykke til på veien.

Xenia sa for siden:

Tusen takk, alle sammen ! Ja, her er det masse nyttige tips og råd på veien... Så greit når noen har "gått opp veien" !! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.