Lurer på hvordan dere gjør detta, jeg... :confused:
Får besøk til uka, og vet vi blir å ende på restaurant... :p
Hvilke typer restauranter bør jeg styre unna? Hvordan mat går dere for? Sauser og slikt, stoler dere på det? Tenkte feks hvis jeg på en restaurant som.. la oss si Egon, den kjenner mange til... bestiller biff, med brokkoli istedet for potet.. og har saus på, og evt andre grønnsaker som måtte følge med..
Hjeeelp! :D Gi meg alle tips og vink dere har!
Er bernaise tryggere enn peppersaus? Hm, jævla usikker jeg.. bra jeg har noen dager å forske på før jeg skal ut å spise! Har ikke lyst å gå ut av ketose, jeg liker meg her.. og den planlagte sprekken min er ikke før i mai! :p
går fort til mai! :D
Litt saus ødelegger ikke stort! unn deg det uten så mye tanker.
alle lager uansett sausene forskjellig, så det er umulig å si hvor mye mel de har i.
men bernaise er fetest, så hvis du liker det ville jeg valgt det :sikle:
Uansett; Dersom du vil være helt sikker kan du enten be om kryddersmør på biffen eller du kan spørre om det er mel i sausen. Det gjør jeg - ikke noe problem det! Ekte bernaise skal det ikke være mel i og på skikkelige spisesteder lager de antakelig sausen sin selv. Spør om alt du lurer på, du. Det er du som betaler regningen!
Okei... notert! :) Snille dere er, som har så gode svar og alt :klem:
Jeg får gå for noe med bernaise eller kryddersmør, da.. og be om grønnsaker istedet for poteten! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.