Jeg er såpass pr-kåt at jeg lager egen tråd. :lol: Neida, men jeg er så overlykkelig over å være i mål!! Kan hende jeg går ned mer, det har jeg veldig lite kontroll over, men jeg vil helst ikke ned så mye mer i og med at de få ekstra kiloene jeg har kun er løshud som skal fjernes ved operasjon eller strammes opp med trening (begge deler). Nå veier jeg 70 kg akkurat, og det er helt passe for min høyde på 174 cm. I januar 2007 veide jeg 135. :eek:
Skulle jo helst tatt bildene uten kåpen på da, får jo ikke et heelt bra bilde av hvordan jeg ser ut under der, men men. Dere ser iallfall at jeg har gått ned litt.
Wauw Iset, det er bare helt, helt fantastisk!:eek: Skulle jo ikke tro det var samme person!! Og at du akkurat har født og har løshud (for å sitere deg selv) er jo komplett umulig å se!!
Ja engang hadde det jo vært koselig å se et bilde uten kåpe og med et lite opplagt smil om munnen!;) Og smilet kommer sikkert etter enda et par besøk hos soneterapeuten.:p
Kan ikke annet enn å til deg Iset...! Sååå flink du har vært, og så flott du er! Må føles helt fantastisk
Er virkelig sånne her tråder som gjør oss andre inspirert og motivert ja. Vil også klare det! Nå har jeg ikke fått fulgt deg så mye i disse månedene, så vil du si sånn kort hvordan du har klart det? Har du gått på ketolyse e.l i 15 mnd i strekk? Eller noen pauser innimellom? Vært under 20 karb hele tiden? Mye trening?
Hehe nei jeg er vektoperert (23 januar 2007), men har jo levd noenlunde etter lavkarboprinsippene hele tiden underveis, uten å ha tenkt slanking da, for det har jeg liksom ikke trengt å gjøre.
Det er helt rått, Iset! Du har vært så utrolig flink!
Må også si det har vært helt fantastisk å ha fått lov til å følge med på veien frem til målet ditt! Du har vært så positiv og målrettet, og jeg er sikker på at du har gitt en solid dose med inspirasjon for tusenvis av oss her inne!
Gratulerer så mye! :blomster: Du har virkelig grunn til å være stolt av deg selv.
Helt sinnsykt bra Iset - dette står det respekt av! :)
Du ser jo kjempeflott ut, og har all grunn til å være skikkelig stolt av deg selv. :D
Jeg vet om et ord som jeg ikke får brukt så ofte men nå passer det perfekt;) Så her kommer det:
SUPEROPTIKJEMPEFANTAFENOMENALISTISK :hearts::klem:
Også baby i tillegg..!!! :eek: La du ikke på deg av den??? ... Jeg trenger noen triks som gjør at jeg ikke legger på meg av babyen.. også ønsker jeg meg en vektoperasjon.. Har lyst på mindre magesekk jeg også og kortere tarmer eller hva det er som skjer under en vektoperasjon..!!! men får vel ikke det på 77 kg... Jaja.. Gøy var det hvertfall.. Men hva sier folk da? Du er jo ikke til å kjenne igjen - og på så kort tid!! Er jo crazy-bananas..
Dette er helt fantastisk!!!
Du må jo være verdens lykkeligste person som har greid dette. Du skal i vert fall være utrolig stolt av deg selv :suss:
Og seriøst, du må jo ha slått samtlige rekorder her inne:D
Og ja du.... la du ikke på deg når du fikk barn? sier som stine, vil gjerne ha triksene som gjorde at du ikke la på deg i såfall :lol:
Siden januar 2007, jah, hva har skjedd i ens liv? Litt av hvert, men allikevel ikke så mye. Og så, parallelt med dette har du altså sluppet taket i 65 kilo fett og kommet til syne! Det er så fantastisk. Og du ser så godt ut!
Gratulerer, gratulerer, gratulerer med det jeg forestiller meg er et nytt liv :)
Sikker på at det er samme jenta???:D:heia:.heia: KJEMPEDYKTIG! Er så imponert over at dere klarer å holde fokus så lenge, fantastisk. Og så så kjekk som du er da jente:ja:
Gratulerer så masse:) Du ser utrolig lekker ut jente!
fikk tatt mot til meg og knipsa noen bilder av meg selv nå, hjelpes;) men hvis jeg kan se halvparten så godt ut som du gjør på de fine etter-bildene skal jeg være en glad frøken:)
Gratulerer så masse, du har vært kjempeflink og ser aldeles flott ut. Kan tenke meg at det må være en sann lettelse (!), ikke bare i utseende men i alle gjøremål. :heia:
Tenk, en person tilsvarende størrelsen du er i dag er borte!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.