Vibeke-67 sa for siden:
Kjære nye venner på lavkarboformuet.:o
Nå har jeg vært med her i litt over en uke, og jeg vil aller først rette en kjempe stor takk og gi dere alle en stor og varm klem. Dette har bare vært udelt positivt å være med på!:klem:
Forrige fredag, da jeg hadde vært hos legen, var jeg ganske deppa, eller heller litt innbitt og bitter. Jo, jeg hadde gått ned, medisinene og dietten virker, men jeg fikk høre at jeg mest sannsynlig har PCOS. Jeg leste litt om sykdommen, og det hjalp jo ikke akkurat på humøret. For det gjelder ikke bare her og nå, det er noe man har med seg hele tiden på vei inn i fremtiden. Både den fremtiden i morgen, og i årene framover. Jeg følte meg trist og ALENE!
Men dere her på forumet har vært til uvurderlig hjelp! Det er så mange kloke, varme, støttende og humoristiske venner her inne!
Noe av det jeg har mest nytte av, er å lese i bloggene deres, om opp og nedturer og betraktninger på livet i lavkarbo-verden. Så takk til dere som deler med oss andre så åpenhjertig og varmt.:p
Videre må jeg si at humoren er nesten den aller beste medisinen for meg. Og det florerer av akkurat den humoren jeg liker her inne. Varm, men krydret med galgen. Vi pjatter ivei om vekt og mat, men hele tiden vet vi, i alle fall jeg, at det hele tiden handler om noe annet. Vekten er bare middelet til livet. Vi vet at å være overvektig fører med seg så mye vondt, sykdommer, depresjoner og annet. Vi vet at om vi klarer å møte vekt-trollet, å gå ned til normal størrelse, så vil mange av plagene forsvinne! På ulike måter utfra de plagene man har. Men det vil bli et bedre liv!:shifty:
På bare en uke har min bitterhet forduftet vekk, jeg er GLAD! LYKKELIG! Jeg vet jeg vil lykkes sammen med DERE. Og derfor skal dere alle sammen ha en stoooor takk fra meg.
:heia::heia::heia: