< Tilbake til oversikten

Hjelp! Bokmerkene mine er borte!

Huldr sa for siden:

Hadde litt datatrøbbel i går/i natt, maskina ville ikke slå seg av, og den registrerte ikke når jeg koblet til mobiltelefonen min ... I kveld oppdaget jeg at de aller fleste bokmerkene mine er borte, og de som ikke er borte inneholder ikke lenger æ, ø og å i titlene. Nå har jeg prøvd med systemgjenoppretting, men det hjalp ikke ... :(

Noen råd?

Huldr sa for siden:

Noen?

Alyssa sa for siden:

Jeg fant noe her kb.mozillazine.org/Lost_bookmarks ,som jeg håper kan gi noen svar. :) Kjedelig når bokmerker forsvinner, har skjedd meg flere ganger, uten at jeg noengang fant ut av hvorfor eller hvordan rette det opp igjen ...

Huldr sa for siden:

Tuuusen takk, Alyssa! :love: Snille du! Jeg fant frem til det samme selv etter at jeg ikke fikk svar i går kveld, men det ble for komplisert for det slitne hodet mitt :o. Får se om jeg greier det seinere. Det har skjedd meg også før, visst ... Jeg klarte heller ikke å gjøre noe med det da ...

Får liiitt følelsen av at universet tuller med meg, nå skulle jeg ha ryddet opp i de bokmerkene lenge, og vips, så er ikke det noe problem :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.