Lil@ sa for siden:
Jeg har begynt hos helhetsterapaut, og der har jeg fått beskjed om å unngå raske karbohydrater, kaffe, brus og alt med hvete.
Noen som kan hjelpe meg med en liste over produkter som regnes som "raske" karbohydrater?
Lil@ sa for siden:
Jeg har begynt hos helhetsterapaut, og der har jeg fått beskjed om å unngå raske karbohydrater, kaffe, brus og alt med hvete.
Noen som kan hjelpe meg med en liste over produkter som regnes som "raske" karbohydrater?
Georgine sa for siden:
Det er enkelt å starte med alt som inneholder hvetemel eller sukker!
Du bør enten sjekke GI eller se på antall karbohydrater per 100 gram. Jo lavere GI eller antall karbohydrater, jo mer langsomt.
Stupedama sa for siden:
Denne oversikten er veldig bra. Du har kanskje funnet den allerede, men jeg fant den ikke før etter en stund, så jeg tar sjansen på å tipse deg :)
På den tråden som heter Atkins Induksjon eller bare Induksjonen? Står det noen lister, så jeg. Sikkert på de andre også. Men ta et valg og kjøp en bok, så blir det veldig mye lettere!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.