murmeluppa sa for siden:
I presentasjonstråden så jeg ikke bare at vi er mange, men at det er utrolig mange med fantastiske resultater ;)
Har dere noen motiverende tips å komme med til oss som nettopp er begynt på ferden? :)
murmeluppa sa for siden:
I presentasjonstråden så jeg ikke bare at vi er mange, men at det er utrolig mange med fantastiske resultater ;)
Har dere noen motiverende tips å komme med til oss som nettopp er begynt på ferden? :)
Gerd sa for siden:
Hei )
[i][/i]
Følg boka, nyt maten :D
Kjenn på alle positive ting som skjer med kroppen: Luft i magen blir borte, energien, bedre søvn... Jeg har til og med slutta å snorke ;)
[i][/i]
Lag en motivasjonsbok, skriv ned positive ting som skjer, kommentarer du får osv...
[i][/i]
Og bruk forumet flittig, still spørsmål viss det er noe du lurer på :ja:
[i][/i]
Lykke til :heia:
luringen sa for siden:
Bruk forumet! les journaler til de som går på samme filosofi som deg, kos deg..
murmeluppa sa for siden:
Jeg er litt treg, men jeg har ikke helt skjønt dette med journaler ennå.....hvor finner jeg de? Jeg kom meg inn i en igår, men jeg husker ikke hvordan :S
Photobscura sa for siden:
Øverst på sida her er det et blått panel. Der står det "kontrollpanel, blogger, faq, medlemsliste, kalender, uleste innlegg, uleste journaler, søk, snarveier, logg av".
På knappen for uleste journaler så finner du alle journaler som har blitt oppdaterte. Om du vil lage en egen, så går du også øverst på sida her, den teksten som står aller øverst og rett under bildet av bærene: "lavkarbo.no :: kaborjunkie", om du trykker på den så kommer du på fordsida av forumet, der er det en oversikt over alle underforumene, med spørmsål og svar, kostholdsfilosofier, oppskrifter, medlemssider; der ligger alle journalene, og der kan du starte en ny tråd som du kan bruke som journal.
Og forresten, om du trykker på "kontrollpanel"-knappen så kan du se alle tråder du har startet og svart i når de blir oppdaterte, altså at det kommer flere svar til. I "uleste innlegg" knappen kan du se alle innlegg som har kommet inn på forumet, altså alle i alle underforum bortsett fra journalene.
Håper du forstod noe av dette :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.