Jeg er fryktelig selvopptatt om dagen, og oppfatter hvert gram ned som en seier. I kveld har jeg hatt "prøve gjennom de gamle klærne og finne ut hvor langt det er igjen-kveld". Jeg fikk på meg en skjørt jeg ikke har fått igjen på ei god stund. Javel, så må jeg lukke det litt lenger opp mot livet enn før, MEN det går igjen! Dette er ingen stor seier, men dette holder meg gående, og jeg må jo si det til noen, og dere på forumet er de heldig ofre!
Neste mål må bli å få det igjen litt nærmere hoftene der det pleide å sitte...Og målet etter det er å få igjen et skjørt som er enda eldre. Det får jeg i alle fall over rumpa nå. Langt til det går igjen og enda lengre til det sitter pent, men...
Noe så selvdiggende som å se seg selv i speilet og sakte men sikkert kunne nikke gjenkjennende til det man ser. Men hvem skal heie på meg, om jeg ikke gjør det selv? Utrolig hvor mye fem skarve kilo kan gjøre for en stakkar...Må være vårsola som har gitt meg et lite solstikk, men i kveld føler jeg meg så fryktelig motivert!
Takk:)
Jepp, for en gangs skyld går det rette veien. Får bare håpe det fortsetter. Men veien er lang, og jeg må feire noen delmål underveis for å holde meg motivert.
Nei, nå skal jeg jammen gå og legge meg, så jeg er frisk og opplagt til en ny dag i vårsola med ketostix og piller under armen i morra!
OK da, motivert, men jeg må si jeg er litt selvopptatt også. Har ikke sett meg så mye i speilet på deg jeg kan huske. Selv om det ikke synes så mye for andre (hjelper vel ikke at jeg liker å iføre meg store vide gensere/bluser), så ser JEG det, og det er viktigst. Også har jeg ikke så lyst til å mase for mye om slanking til folk rundt meg, så da...Bobler litt over av lyst til å fortelle alle at det går nedover :D
Takk for hyggelige tilbakemeldinger, også tom fra sjefen, da! Ja, det er nok mye glede i dette også, ja, du har nok rett i det.
Og Salt, du kommer helt sikkert dit, jeg har jo ikke holdt på så lenge jeg heller. Men jeg tror at om man velger å se på all forandring i riktig retning som noe positivt, så får man ekstra motivasjon etterhvert. Stå på, mye motivasjon bare i å lese her inne om alt folk får til. Gleder meg til jeg kan fortelle om tosifret nedgang, sånn som så mange her har fått til! Tenk deg hvor moro det må være å kunne si at man har gått ned 10 kilo!!
Ser forresten at du er i Moskva, Salt. Så heldig du er! Bor du der fast? Er været fint?
Ja, jeg håper den kommer etterhvert, og det er ikke så vanskelig å spise lavkarbo synes jeg, bortsett fra brød, da.. :rodme:
Ja, har akkurat flyttet hit! Har bodd her i 1 mnd snart. Været er faktisk kjempefint! Har regnet noen dager i det siste, men de to siste dagene har vært nydelige!
:klem: masse lykke til videre!! Digg med gamle fine klær som passer igjen!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.