Fikk et tips om at lavkarbo var "tingen"... Så derfor har jeg nå registrert meg her for å lete etter informasjon og inspirasjon.:) Ja, jeg sliter med vekta... :eek:
Ser jo at det er mange brukere her inne og at mange detter ned i vekt... Håper etter hvert å finne nok info til å få til å ta tak i dette selv.
Føles som "en jungel" akkurat nå med all informasjon som skal fordøyes, - men jeg tenker det at jeg skal prøve dette ja.
Sleng gjerne inn noen tips til kosthold, linker jeg burde lese etc. Da blir jeg glad.
Ha en fin dag videre - og lykke til til alle her inne!
:):)
Hei og velkommen hit! :)
Det er kanskje litt av en jungel når man er ny! Mitt tips er kanskje at du leser litt om de forskjellige filosofiene innen lavkarbo (Ketolyse, Atknis ++) og kanskje går inn for en av de til å begynne med? Kjøp litteraturen som anbefales, og les før du begynner :) På den måten blir dette forumet et supplement til det du allerede kan, og ikke omvendt.. tror det er en bra ting!
Håper å se deg rundt omkring mer jeg.. lykke til! :D
Skal skaffe meg litt mer lesestoff, ja, og bruke dette som et supplement.
Har prata en del med venner som har prøvd dette ei stund allerede, og blir å bruke dem litt også.
Har tro på dette ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.