< Tilbake til oversikten

Hvilken kur er jeg egentlig på?

Miri sa for siden:

Halloys!

For 4 1/2 uker siden sluttet jeg med alt godteri/brus,brød,potet OSV på dagen og begyte å trene litt,gå lange turer,situps og drikker mye vann.
For 2 uker siden hoppet jeg på ketolyse-toget:p og har hengt mer eller mindre der siden.Den første uka levde jeg på mindre karbo enn det ketolysen tilsier, og har da vært på en skaldemankur?Denne uka derimot har jeg trappet opp med grønnsakene til ca 15-20 karbo.
Har vært litt frem og tilbake med meg:( og lurer på om kroppen blir litt forvirra..har gått ned men vet ikke hvor mye. Vil gjerne fortsette å gå ned men man må kansje holde seg til EN bestemt kur for at det skal fungere optimalt..? Prøver ihvertfall nå og holde meg til basic ketolyse da. Her er et utdrag av hva jeg spiser på en dag:

Frokost: 1 egg,3-4 baconskiver,1 osteskive ,en kopp salat.

MM: 2 osteskiver og litt salat.

Middag: 1 kotelett ELLER 2 laksestykker ELLER en halv kylling,1 kopp grønnsaker eller salat,en SS rømme.(middagen varierer men det er alltid mye protein og fett)
Hvis jeg ikke klarer å spise opp,tar jeg resten til kvelds.Bruker alltid mye olje:p

Har jeg kommet på rett vei tror dere?Har SÅKLART lest masse om ketoyse altså og skal kjøpe stix og boka.:o

Klem fra meg;)

mofe sa for siden:

Dette er veeldig lite mat på en dag! Spesielt frokost og lunsj! Og kvelds må du også spise.. Om du klarer å få i deg minst 2 egg til frokost, og 150 gram kjøtt til lunsj, så er du på vei..

Og husk kveldsmaten!

Miri sa for siden:

tusen takk! skal prøve å spise mer da:)

Gerd sa for siden:

Spis deg behagelig mett til hvert måltid, og spis når du er sulten. Ikke gå mer enn 6 timer i våken tilstand uten mat, da går kroppen på sparebluss.
[i][/i]
Ikke vær redd for fett og drikk masse vann :ja:
[i][/i]
Lykke til :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.