Jeg kutter ut ketolysestyret. Starta opp 21 februar og var da 72,3 kg og etter 7 uker på kuren, var jeg 72,4:eek: og da hadde jeg gått opp og ned. Blir helt stressa. Har jo hele huset fult av riktig mat og ketolysetabeletter, bakemiks, stick osv.... men så lenge resultatet uteblir så GIDDER jeg ikke mer. Hadde virkelig trodd at jeg skulle ta av iallefall 5 kg på de 11 ukene jag hadde satt opp som mål, men resultatet uteblir så da takker jeg for meg. Lykke til alle dere andre.
Vel, jeg håper du finner noe som passer for deg, og forstår godt frustrasjonen!
Men for all del, det er jo ingen religion dette, (selv om jeg av og til lurer:))
Henge her inne uansett da:)?
forstår eg kjempe godt!!!!hadde mistet motet sjøl om resultatene uteble.
Håpe du finne en an retning som funker bedre for deg!!!!
Lykke til videre:)
klem
Anne skriver det jeg tenker. Du veier det samme som meg, og jeg har liksom gått ned 25 kilo da;) Så du er nok for slank til å ha spesielt utbytte av ketolyse, ja:)
Takk for alle fine ord. Jeg vet at jeg ikke er stor, men det har kommet snikende 10 kg på meg de siste årene p.g.a. medisisnke årsaker for det meste. Derfor trives jeg ikke og vil ha det bort. La på meg de fleste kg av noen tabeletter og det er surt. Trives ikke med at alt strammer og ingenting passer. Takker for all støtte fra dere alle.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.