< Tilbake til oversikten

Grått hår blir brunt ...

Huldr sa for siden:

I og med at jeg har tatt steget over midten av trettiåra passer det seg kanskje å skrive litt om grått hår ... :rolleyes:

I dette tilfellet et hårstrå jeg nappet ut, som viste seg å være grått (dvs fargeløst, da) i den ytterste enden, for så å gå over i brunt igjen i den innerste delen ...

Har opplevd dette flere ganger. Må jo være et sunnhetstegn/bedringstegn, eller ...?

Artig er det ihvertfall :)

Aline sa for siden:

Wow! Virker som om du har rett, ja :D

nordlandsjenta sa for siden:

hehe.. har ikke hørt om d før, men om hårets pigmenter våkner til liv igjen, er jo bare kjempemessig!:D:D

Aline sa for siden:

Vil tro det har mye å gjøre med hvorfor håret blir grått i utgangspunktet :ja:
Så dette er storveis, Frøy :D

Huldr sa for siden:

Ja, det har nok det. Kan være kobbermangel, stress e.l. kanskje. God opplevelse, da - yeah! :D

Alyssa sa for siden:

Thumbs up for you - detta går veien! :_punk:

Photobscura sa for siden:

Wow! Spesielt, har jeg aldri hørt om før, men det høres jo unektelig ut som en sunnhetstegn :)

Anne sa for siden:

Waw....løper ut til speilen og begynner å nappe....hår:p

Skal ikke se bort fra det, Frøy:)

Summer sa for siden:

Så kult. :D

Eilan sa for siden:

Veldig kult! Skjer visst med folk som mediterer mye òg. Hurra for nydelig krøllete tykt brunt Frøyhår! :heia:

Lava sa for siden:

Flott :heia: har ikke merket noe her da,
men håret vokser fortere hvertfall :D

Stupedama sa for siden:

Visste ikke ta dette var mulig! Jeg begynte å bli grå allerede rundt 30 og så ganske mye gråere til jeg er helt hvit og gråmelert rundt tinningen. Trodde det var bare noe vi ble i vår familie, selvom jeg var et ekstremtilfelle. Men rett før jeg begynte med lavkarbo snakket jeg med en ajurvedisk lege og en ernæringsrådgiver og de forklarte at det var pga år med underernæring.

Men jeg trodde virkelig løpet var kjørt. Dette er veldig gode nyheter. Burde virkelig meditere mer også, skjønner jeg. Nå skal jeg google :)

Huldr sa for siden:

Oi, er det sant? Det tyder jo virkelig på at det er noe i dette, da ... :)

Eilan sa for siden:

:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.