< Tilbake til oversikten

Hei på dere!

Alven sa for siden:

Tenkte jeg skulle joine dere denne gangen. Har gått på Ketolysekuren før, men uten å ha noen å gjøre det sammen med. Nå har jeg vært igang igjen i et par uker, og fant ut at det vil være lurt å ha noen å støtte seg til!

Har tilsammen hvert på slankekur et halvt års tid, noe som har resultert i 10 kg. av, men nå har jeg stått stille så lenge at jeg fant ut at jeg måtte tilbake på Ketolyse for å få litt fart på sakene. Har, som sagt holt på med ketolyse i et par uker nå, og har lest endel her inne uten å gi meg til kjenne... :o

Men nå er jeg her og håper å bli kjent med dere! Leste om disse "nille-ukene" endel har holt på med her inne, og det vil jeg prøve!! Starter mandag morgen! Hvis noen vil være med på det er det bare å hive seg på!

Nå tror jeg at jeg vil lage meg en sånn derre blogg! :)

Marita sa for siden:

Hei hei og velkommen skal du være.. :) Dette forumet er supert hvis man føler man trenger noen å støtte seg til! Vekttap på 10 kilo er flott, gratulerer! :heia:
Lag blogg/journal ja... blir morro å følge deg fremover :)

bibi sa for siden:

Velkommen - og lykke til videre! :heia: :heia: :heia:

Lisbeth sa for siden:

Velkommen hit :)

Happy H sa for siden:

så kjekt!!!velkommen inn her,og grattis m strålende vekttap, du e flink!!!
Lykke til videre

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.