< Tilbake til oversikten

Vil dere hjelpe meg med å sette opp dagsmenyer på lavkarbo

nattinatt sa for siden:

Har gått snart tre måneder på Ketolyse, og det hadde vært så kjekt å få forslag på vanlig lavkarbo,men fortsatt for vektnedgang.Di siste kiloa som skal vekk:p;)

Iset sa for siden:

Jeg ville kikket i journalene til de som går på ketolysekuren, de fleste er ganske flinke til å skrive opp hva de spiser. Jeg er blitt kjempeinspirert av å kikke på menyene i de forskjellige journalene. :D

Elanessë sa for siden:

Kan du komme med noen tips til journaler som anbefales..? Syns det er såå mange der, og aner ikke hvor jeg skal starte. Har ikke så mye tid til å lete :o

Iset sa for siden:

Hmm la meg tenke litt. De jeg vet om som går på ketolyse eller følger lignende kosthold er iallfall:

*Gerd
*Sothøna
*Max
*Bibi

Mange flere også, bare se på uleste journaler og sjekk filosofiboksen til de som eier journalene. Jeg vil spesielt anbefale NILLE sin journal, selv om hun går på Atkins. Hun har skrevet SVÆRT detaljerte menyer omtrent daglig i begynnelsen av dagboka, med karboinnhold osv. Genialt. :)

luringen sa for siden:

enig. Det er mye arbeid om andre skal sette om andres dagsmenyer, når det ligger så mange bra forslag her inne.

Lindabtn sa for siden:

Hvis ikke kan du også gå i bloggene til folk. Mange skriver ned der hva de spiser hver dag. Og så er det i tillegg veldig gøy der inne :klem:

Elanessë sa for siden:

Takk for tips Iset!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.