< Tilbake til oversikten

Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Lisekir sa for siden:

var som nevnt i annen tråd ute på fest i går for første gang på lenge:) hadde det kjempe morro, og jeg klarte og holde meg unna all snacks som ble tilbydd, og når de andre skulle på gatekjøkken sa jeg blank NEI, og dro hjem... trøkkte i meg en kyllingfilet og la meg:p skryte av seg selv

meen jeg sliter i dag, ååååhhh i dag kommer den følelsen jeg alltid har når jeg har vært ute å er litt fyllesyk.. Jeg har SÅÅ LYST PÅ JUNK, det er så himla digg når man er litt små uggen... og godteri for å ikke nevne det...åååhhh... jeg skal klare og holde meg, men måtte bare skrive fra meg litt om hvor frustret jeg er nå... jeg har spist salat, kylllingfilet, yougurt og nøtter allerede, og er ikke sulten .. men uansett kunne jeg lett trøkt i meg en kebab nå altså... NAMMIS:p

tror jeg bare må slutte å drikke jeg altså, får det alltid sånn dagen etterpå, blir så himla fnysen på alt som jeg absolutt ikke burde spise:o

Lava sa for siden:

Huff da, :klem:
Kjenner til det der med junk dagen etterpå.. :D
Det går heldigvis over hehe

nordlandsjenta sa for siden:

kjenner meg igjen jeg også...
kan være greit å ha litt gele fra heistad i kjøleskaoet... eller bacongull ...
også kan man jo lage jordbærkrem også... så får man iallefall i seg noe søtt..:p:p:p

luringen sa for siden:

stek osteskiver i ovnen med krydder!

lenmyr sa for siden:

Åååååh, det er dagen derpå for meg idag....og jeg kjenner meg veldig igjen. Jeg fantaserer om smågodt, ennå jeg vet hvor kvalm jeg blir av det. Har spist peanøtter da og masse annen mat......som er lov. Men det er fælt å være såååå fysen ja. Blir lenge til neste gang jeg skal drikke ja

Lisekir sa for siden:

heldigvis ikke mange timene til natta:D

men kebab uten brød forretsten det burde ikke være noe galt?
blir jo ikke det samma så kansje liksågodt å la vær:)

åssen er bacongull på generell lavkarbo kosthold? er det kun for ekstrem lavkarbo som atkins, ketolyse eller? lyst på noe snacks, men orker ikkke å lage noe i denne formen...vet ikke åssen ostechips er på generell eller jeg,er kansje mere for ketolyse det?

Photobscura sa for siden:

Det spørs jo veldig på hva du mener med generell lavkarbo, da.
Kebab burde gå bra, skal jo være rent lammekjøtt, men det er ikke alltid godt å vite hva som er i dressingen, selv om det skal være kefir eller yoghurt med hvitløk i den originale hvite sausen, og hakka tomater og sånn i den røde sausen.

Lisekir sa for siden:

jeg spiser ikke potet, ris, pasta , brød, godteri, brus, koffein...
egentlig litt ala fedon kosthold med masse vann og trening:) det er min generell lavkarbo tolkning.(kan kansje ikke kalles det?) tror ikke jeg er over 50-100 karbs omdagen, for har vært i ketose helt siden jeg begyte med dette..noe jeg synes er litt rart siden jeg har spist en yougurt i ny og ned litt nøtter , rugsprø..men fortsallg utslag har jeg på stixn

jeg kjøpte meg kebab uten brød jeg, tok hvitløksdressingen vedsidnavn, så det ble en vel t.sjeer bare på maten.. og vann, det var litt rart, men helt ok:)

Jaja, veiedagen imorgen får vise om dette fungerer greit for meg

Photobscura sa for siden:

Original kebab er jo uten pita (faktisk er den kebaben vi spiser "oppfunnet" i Tyskland, altså Dönerkebaben, som den kalles). Jeg har smakt "ekte" iransk kebab som en iransk kompis som er kokk lagde. Tusen ganger bedre enn det griseriet man får servert i en bløt pita, synes jeg :)

Om du er mer Fedon-rettet så bør du spise mindre fett enn du gjorde på Ketolyse. Men som sagt, vanskelig å gi råd til en som spiser såkalt generell lavkarbo.

Robyn sa for siden:

Jeg spiser kebab i ny og ne jeg (ikke akkurat nå på ED), og det går bra.
Jeg spiser aldri brødet på kebaben uansett, og ber bare om mindre saus og uten mais.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.