Happy H sa for siden:
ser mange nevner de,men kor kan de kjøpes!!!!
samme med splenda.
er dette helsekost produkter eller?:o
Happy H sa for siden:
ser mange nevner de,men kor kan de kjøpes!!!!
samme med splenda.
er dette helsekost produkter eller?:o
Distrea sa for siden:
meny, maxi, ica :D
Iset sa for siden:
Nei det er ikke helsekost-produkter, men helt vanlige gelé- og puddingprodukter. Selges i alle dagligvarebutikker med bra utvalg, og står sammen med de andre geléene- og puddingene.
Hedda:) sa for siden:
Du kan kjøpe de her: www.lavkarbopikene.no :)
luringen sa for siden:
jeg kjøper på ica
Lisekir sa for siden:
vanlig dagligvare , alle butikken jeg er på har de, rema, ica osv
de har ikke bare gele, men syltetøy, jeg bruker det med cottage cheese som et lite mellomåltid, nammis:)
splenda får du oxo på vanlig butikk , tror du finner det atme bakevarene
Happy H sa for siden:
ååå genialt!!!!
då ska eg suse på butikken å leite imåro..
mannen blir 30år og vi ska ha besøk neste helg..må lage nokke eg og kan spise
Distrea sa for siden:
det ligger en oppskrift på vaniljesaus her inne ett sted også, jeg syns heistad sin var litt tam og tynn... og litt mye karber til så lite smak.
Bringebærgeleen er klart best... etter min gane :D
Marita sa for siden:
Geleene er etter min smak BEDRE enn freia sine! Synes Heistad sine geleer er mye friskere og virker i allefall mer ekte enn de søte sukkergreiene fra freia... min mening, kanskje :D
Happy H sa for siden:
kor lang leveringstid har dåkke?
Elanessë sa for siden:
Jeg kjøper på Ica Maxi og Rema :) Heistad sitt bringebærsyltetøy oppå en varm frokostpannekake er nyyydelig!
Man kan velge mellom forhåndsbetaling eller oppkrav. Oppkrav sendes med en gang, velger du forhåndsbetaling sendes pakken med en gang pengene er på vår konto. Med forhåndsbetaling blir frakten billigst.
Mail oss gjerne på [email][email protected][/email] dersom du lurer på noe, så er du garantert svar. :)
Pearl sa for siden:
Jeg liker gelene bedre når de blir laget av Fun Light og gelantin.
tulla sa for siden:
En "gylden" regel ved trygg nettshopping er vel av man helst IKKE skal betale på forskudd.
sma sa for siden:
Signerer denne jeg. :)
Og med så mange nye smaker som de har så har man masse å eksperimentere med. :D
magga sa for siden:
Finnes på Mega
Happy H sa for siden:
fant vaniljesaus oppskriften, så ska prøve meg på den og:D
pluss lage ostekake:p va flere oppskrifter der inne, har du prøvd nokken av de og kan anbefale_?
Når man huker av for forhåndsbetaling så mottar man en spesifisert faktura på mail. Når fakturaen er betalt blir pakken sendt.
Foreløpig er det kun forhåndsbetaling og postoppkrav Lavkarbopikene.no tilbyr, men løsning for betaling med kort kommer etterhvert. :)
tess81 sa for siden:
Hvis man lager vaniljesausen med fløte istedet, blir den kjempe tykk og super god:sikle:
tulla sa for siden:
Men, om da varen ikke dukker opp, eller er mangelfull. Da kan vi ikke holde tilbake hele eller deler av summen.....:confused:
Betaling bør jo tidligst skje når varene sendes fra "butikken"...
BlueFairy sa for siden:
Jeg vet at det er regelen, men dette er ikke noe stort problem i norge pga lovgivningen her.
Dette med betaling ved levering kan jo også være litt vanskelig, f.eks trekker min kort-leverandør (jeg driver en nettbutikk) det kunden skal betale fra kortet med en gang. Dette er jo ikke noe jeg kan endre, det er Teller (leverandøren) som trekker fra kundens kort med en gang.
En annen ting er at det er jo umulig å sende faktura, for du vil ikke tro hvor mange % det er som ikke gidder betale når varen er kommet (uten å ha noen klage, altså!).
Men oppkrav er jo like sikkert for alle, så hvorfor ikke bruke det? :)
Betaler du med kort så får butikken de pengene med en gang, kunden kan ikke holde tilbake deler av summen etter at pakken er mottatt.
Nettbutikkens navn vises i nettbanken din, enten du velger forhåndsbetaling eller kortbetaling. Det er dermed lett å bevise at du har betalt. Man mottar også en faktura per mail fra Lavkarbopikene.
De fleste butikker ønsker jo å gjøre sine kunder fornøyde. Det vil være svært uheldig for butikken å ha masse ufornøyde kunder og dårlig rykte fordi de ikke sender ut varene folk har betalt for. Slikt juks ville også blitt oppdaget fort.
Tror nok også at de fleste butikker ønsker å gjøre opp for seg og gjøre sitt beste for å få kunden fornøyd igjen om noe uheldig skulle oppstå. De er jo best tjent med fornøyde kunder, som sagt. :)
Lavkarbopikene får snart kortbetaling, så da finnes løsninger som passer for alle. :)
Tuppen sa for siden:
er bare fornøyd med de jentene jeg...varene kommer jo fooort!
NÅ kan man betale med kort i nettbutikken, dersom man ønsker det.
Smula sa for siden:
:ja: :ja: :ja:
Litt jordbær eller bringebær på toppen der, så er det ikke mye annet en trenger i livet!
quebec sa for siden:
ER DET noen som har oppskrift på gele med gelatin??
Jeg har fun-light bringebær, tenkte å lage med den. Kan jeg putte frosne bringebær ippi geleen,eller ????
namm, nå fikk jeg lyst på sausen og, letelete:)
Stupedama sa for siden:
Uansett ville jeg holdt meg unna jordbærgeleen til Heistad. Den smaker som hvis Zalo hadde hatt kunstig jordbærsmak. Rein gift. altså. De sier bringebærgeleen er best, men jordbærgeleen var så fæl at jeg ikke har turt å prøve enda.. :lol: Jeg manner meg opp! Jeg kvinner meg opp, blir det kanskje.
Bringebærgeleen er kjempegod. Pleier å nyte den med sukkerfri krem til. :D
Stupedama sa for siden:
Det hjelper at du sier det, Hedda. Den ligger i skapet :)
Distrea sa for siden:
hehe, har ikke tenkt på jordbærgelene som gift, men god er den ikke. Bringebæren går ann da :)
Fungirl sa for siden:
kan ikkje noen legge ut linken til vaniljesausen hvis de har den? Da hadde eg blitt kjempeglad :)
Distrea sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2606&highlight=vaniljesaus
nå kan du hoppe og danse :heia:
:)
Fungirl sa for siden:
Hopper og danser og er så glad :D
Tusen takk for linken :)
Mosepjusk sa for siden:
Jeg laga gele på FunLight bringebær, vann og gelantinplater her om dagen. Veldig godt forresten!
Min vaniljesaus besto av fløte, noen dråper vaniljeessens og litt splenda.
Det ble ikke som vanlig vaniljesaus (selvfølgelig!), men en grei erstatning.
Så da vet du det, hehe!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.